Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre her inne.

Er det noen som skjønner nye facebook? Ikke finner jeg grupper (med mindre jeg går inn på profilen min), betyr det at man ikke kan joine nye grupper.

Syntes den er stygg og skjønner absolutt ingenting jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må bare spørre her inne.

Er det noen som skjønner nye facebook? Ikke finner jeg grupper (med mindre jeg går inn på profilen min), betyr det at man ikke kan joine nye grupper.

Syntes den er stygg og skjønner absolutt ingenting jeg.

kan du ikke gå på applikasjoner og finne grupper der da?

Skrevet

Jeg får da kun opp siste gruppen jeg joinet, og siste gruppen jeg opprettet. Jeg kan gå inn på profilen min og se der, men jeg likte oversikte over siste oppdaterte grupper og siste gruppene som venner ble med i.

Skrevet
Jeg får da kun opp siste gruppen jeg joinet, og siste gruppen jeg opprettet. Jeg kan gå inn på profilen min og se der, men jeg likte oversikte over siste oppdaterte grupper og siste gruppene som venner ble med i.

Hvis du trykker på applications nederst i venstre hjørne og så groups, vil du nok få opp disse listene..

Skrevet

Synes ikke den var så veldig annerledes, jeg..

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)

åå.. :sur: alle de nye facebookene får meg til å ville registrere meg ut av facebook, men samtidig er jeg avhengig av den. det er en ond sirkel

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Skrevet (endret)
Hvis du trykker på applications nederst i venstre hjørne og så groups, vil du nok få opp disse listene..

Åååå, nederst i venstre hjørne.. Alle sa bare venstre så jeg trodde de mente den på venstre siden der, nå reddet du meg.. Whoho..

Syntes fortsatt facebook er forferdelig, kanskje de burde vuderer beta tester til de fleste brukerne framover for jeg har hittil ikke fått en eneste positiv tilbakemelding på noen statuser, alle bare klager hehe..

Men har du fått den nye da Noli? Jeg fikk min førsst i går mens vennine mi fikk sin forrige uke.

Det er sånn at på forssiden når du kommer inn er det kun statusoppdateringer?

Edit: Og etter å ha sjekket min frustrasjon fra i går så funket faktisk ikke applikasjonsknappen haha.. Så fint med ting som funker..

Endret av Gjest
Gjest Miley
Skrevet

Nye facebook er god grunn til å slette hele greia, dette var håpløst :roll:

Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor de måtte ordne facebook igjen! de gjore det jo nettopp jo!

På forsiden ser du absolutt alt som har skjedd i det siste, bilder, hva folk har skrivd på veggene til folk, statusopdateringer osv..

Det jeg irriterer meg over er at jeg ikke finner statusoppdateringene, de er helt like wall samtalene og forsvinner med en gang. Det burde vert en sånn "sorter til bare statusoppdateringer knapp" slik det var før.. :sur:

Gjest dioxide
Skrevet

Det er bare en tilvenningssak, akkurat slik som forrige gang. Men jeg synes "nyheter" o.l. er veldig uoversiktelig for øyeblikket.

Skrevet
På forsiden ser du absolutt alt som har skjedd i det siste, bilder, hva folk har skrivd på veggene til folk, statusopdateringer osv..

:klø: Det er jo sånn den gamle er?

Skrevet

Litt uvant, men det går seg til. for det nye designet er nå penere enn det gamle, da.

Gjest Sandbekken
Skrevet
:klø: Det er jo sånn den gamle er?

Nei, her kan man ikke sortere alt som kommer opp. eks statsusoppdateringer.

Man ser hva andre har skrevet på veggene til hverandre.

og man ser ikke forskjell på statusoppdateringer og det folk skriver på veggene.. ;)

Skrevet

På den forrige versjonen kunne man velge å få mindre informasjon om de "vennene" man valgte. Kan man ikke det lenger?

Og den nye informasjonsstrømmen om høydepunkter på høyre siden på "home", kan man fjerne informasjon derfra?

Gjest Sandbekken
Skrevet
På den forrige versjonen kunne man velge å få mindre informasjon om de "vennene" man valgte. Kan man ikke det lenger?

Og den nye informasjonsstrømmen om høydepunkter på høyre siden på "home", kan man fjerne informasjon derfra?

Man kan velge hvilken venneliste man vil få info fra.. son som jeg har forstått det :P

Skrevet
Man kan velge hvilken venneliste man vil få info fra.. son som jeg har forstått det :P

Han man flere vennelister? :klø: Hvordan gjør man det?

Skrevet

Du finner også grupper i boksen oppe til venstre, trykk på more/mer, så kan du rearrange hvilke du vil skal stå øverst;)

Gjest MissBella
Skrevet
Det er bare en tilvenningssak, akkurat slik som forrige gang. Men jeg synes "nyheter" o.l. er veldig uoversiktelig for øyeblikket.

Enig! Det er nok bare en tilvenningssak!

Gjest Sandbekken
Skrevet
Han man flere vennelister? :klø: Hvordan gjør man det?

Du kan grupere venner i "vennelister" foreksempel har jeg en litste med familie, en med venner, en med mer fjerne bekjentskaper :)

For å gjøre det går du på Friends, og "Make a new list" :)

Skrevet (endret)

Jeg har fått den nye ja. Synes ikke den var så veldig forskjellig, men foreløpig liker jeg den gamle bedre.

Forandringene forrige gang var jo mye større enn nå, men jeg fatter ikke hvorfor de skal "relansere" facebook så ofte.

Om man vil ha bare statusoppdatteringer går man på vennelisten sin, der kan man velge statusoppdateringer, nylig oppdatert, telefonbok eller alle.

Jeg savner tidslinjen man hadde før, den var litt artig. Skjønner ikke hvorfor de tok vekk den.

Endret av Noli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...