Silli Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg går også på disse men lurer på en ting, er alle pillene like ? like mange hormoner i alle sammen ? grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er midt i mensen også passer det ikke med mensen akkurat nå, derfor begynte jeg på nytt brett i dag, (rett på fredags pillen) var dette dumt ? viss alle tablettene er like kan de vell ikke spille så stor rolle ? det står ingenting om det på brettet eller esken... TRENGER SVAR ! Happy.gif takk !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå