Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om denne blir plassert riktig, men uansett, mamma har brukket beinet, en ellers svært aktiv dame, å nå må hun sitte i en stol til beinet er grodd på plass igjen, hun fikk brudd 2 plasser, så er vell 1 - 2 mnd med venting.

så jeg trenger råd til hva man kan bedrive tiden med, hun har prøvd å lese bok, kryssord og lignende, men syns ikke dette var noe...

jeg vil gjerne hjelpe men er tom for forslag, har noen av dere noen ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som passer moren din, men her er i alle fall noen varierte forslag:

- spille spill (alene eller sammen med noen)

- håndarbeide, for eksempel strikke eller sy

- sudoku

- lære seg noe nytt; for eksempel et nytt språk, spille gitar osv

Skrevet
KG??

haha, den var bra :skratte:

Skrevet
Jeg vet ikke helt hva som passer moren din, men her er i alle fall noen varierte forslag:

- spille spill (alene eller sammen med noen)

- håndarbeide, for eksempel strikke eller sy

- sudoku

- lære seg noe nytt; for eksempel et nytt språk, spille gitar osv

:) takk skal begynne å foreslå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...