Silli Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Vet ikke om denne blir plassert riktig, men uansett, mamma har brukket beinet, en ellers svært aktiv dame, å nå må hun sitte i en stol til beinet er grodd på plass igjen, hun fikk brudd 2 plasser, så er vell 1 - 2 mnd med venting. så jeg trenger råd til hva man kan bedrive tiden med, hun har prøvd å lese bok, kryssord og lignende, men syns ikke dette var noe... jeg vil gjerne hjelpe men er tom for forslag, har noen av dere noen ???
angeleyes Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg vet ikke helt hva som passer moren din, men her er i alle fall noen varierte forslag: - spille spill (alene eller sammen med noen) - håndarbeide, for eksempel strikke eller sy - sudoku - lære seg noe nytt; for eksempel et nytt språk, spille gitar osv
Silli Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg vet ikke helt hva som passer moren din, men her er i alle fall noen varierte forslag: - spille spill (alene eller sammen med noen) - håndarbeide, for eksempel strikke eller sy - sudoku - lære seg noe nytt; for eksempel et nytt språk, spille gitar osv takk skal begynne å foreslå =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå