Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hatt en ønske veldig lenge, og det er å runke en fremmed mann. Det er noe som tenner meg. Ikke noe sex, kun det at jeg runker vedkommende. Er singel, aldri hatt sex med en mann, men det å runke noen er som sagt noe som tenner meg enormt... Hvordan går jeg fram for å få dette til?
Gjest Gjest_jaja_* Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hatt en ønske veldig lenge, og det er å runke en fremmed mann. Det er noe som tenner meg. Ikke noe sex, kun det at jeg runker vedkommende. Er singel, aldri hatt sex med en mann, men det å runke noen er som sagt noe som tenner meg enormt... Hvordan går jeg fram for å få dette til? du går og spør en villt fremmed vil du at jeg skal runke deg 9 av 10 svarer sikkert ja.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Du kan sikkert legge ut en annonse på sexdating.no eller noe lignende hvis du ikke tør å gå bort til en tilfeldig fyr på gaten.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 No offence, men det skal litt til for at det skal bli godt og at man kommer når en jente runker en. Oss gutter har trening nesten hele livet men jenter er utrolig dårlig på det (stort sett). Hvis du først setter igang burde du ihvertfall være obs på at mannen forventer noe mer.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 hehe, husk at fantasi og virkelighet ikke alltid samsvarer. Hva med å heller finne en kjæreste, for så å smeige laksen hans?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 du går og spør en villt fremmed vil du at jeg skal runke deg 9 av 10 svarer sikkert ja. Gå for den du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå