Varsio Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er 24 år, to barnsmor og nesten puppeløs Jeg har nå bestemt meg for å legge inn silikon (etter mange mange år med tanker). Er det noen her som kan hjelpe meg litt med str? Skjønner at det er vanskelig for dere og si, og selvfølgelig skal jeg snakke med kirurg/lege om dette. Men det hadde vært fint med et lite synspunkt.. Jeg er 175 høy, 68-70 kg, 70A - men den fylles ikke Det jeg tenker nå er at jeg vil ha en C.. Jeg vil ha pupper, og jeg vil de skal synes..men dog ikke for mye om dere skjønner.. Men er C realisisk for meg? Kan man gå opp to str med engang? Takk for svar
natvig Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er 24 år, to barnsmor og nesten puppeløs Jeg har nå bestemt meg for å legge inn silikon (etter mange mange år med tanker). Er det noen her som kan hjelpe meg litt med str? Skjønner at det er vanskelig for dere og si, og selvfølgelig skal jeg snakke med kirurg/lege om dette. Men det hadde vært fint med et lite synspunkt.. Jeg er 175 høy, 68-70 kg, 70A - men den fylles ikke Det jeg tenker nå er at jeg vil ha en C.. Jeg vil ha pupper, og jeg vil de skal synes..men dog ikke for mye om dere skjønner.. Men er C realisisk for meg? Kan man gå opp to str med engang? Takk for svar Hei :-) Jeg har ikke silikon, men kan prøve og hjelpe litt .. Jeg er 167 og veier 63kg, nå bruker jeg 80C og skal operere inn silikon til neste år. Så C eller D (kommer ann på din kroppsbygning) hadde kanskje hvert idielt. Men jeg er litt "breiskuldra" så en C ser litt minder ut på meg en det den egentlig er. Men snakk med en på klinikken du ønsker, så finner dere det ut sammen :-)
Gjest Imsdal Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Inne på CeeCee's dagbok (CeeCee's hemmlige verden) er det mange som har eller skal operere seg.. Der fant jeg masse god informasjon før min operasjon i fjor, tror jeg leste hele dagboka fra begynnelse til slutt Info om alt fra størrelse, klinikker, kirurger, smerter etterpå, operasjonsdagen osv. Er veldig spennende å følge med de andre jentene når de har operert seg og hvordan det går.. Jeg hadde forresten en liten A og gikk opp til en full C, så det er fult mulig å gå opp to størrelser. En full C er heldigvis ikke så digert som jeg først tenkte det var, men ettersom jeg har skjønt det så blir ikke en C-cup i silikon seende like stort ut som en naturlig en.. Jeg hørte på kirurgen min og fikk en størrelse jeg synes ser helt naturlig ut til kroppen min. Faktisk så naturlig at ikke engang mine nærmeste har lagt merke til det, hehe :-) Lykke til med valget ditt :-)
irene2200 Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 tips: Ta litt større enn dere tenker, de blir fort virkende små....
natvig Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 tips: Ta litt større enn dere tenker, de blir fort virkende små.... Jeg har lurt på dette, takk ;-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå