Gjest Dopapir Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei folkens, :gjeiper: jeg er en ung mann som fantaserer ofte om å få kunne suge en kuk samtidig som å sleike en fitte. Det tenner meg utrolig å suge en pikk forran en dame og dele den sammen med henne. Jeg kunne tenke meg å suge en pikk og dra ut sæden og svelge det :gjeiper: . Jeg tenner ikke på menn, men jeg liker kuk. Jeg vil ikke si at jeg er biseksuel og jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med en mann, men hvorfor er penis så tennende. Jeg kunne tenke meg å få penis i rompehullet. Jeg tenner på shemales, og damer, er det noe feil i min fantasi...hvorfor tenker jeg slikt. Er dette normalt for hetroseksuelle? Ser frem til svar. Klem fra Dopapir
Gjest KateW Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Det eneste jeg ser feil er at du har lyst til å slikke og suge samtidig, det kan være litt vanskelig å få til, sånn rent koordineringsmessig... Jeg tror de fleste mennesker innimellom fantaserer litt om sitt eget kjønn. Men dessverre, når menn gjør det så kan mange syns det er ekkelt, men når kvinner gjør det så er det sexy... Ikke spør meg hvorfor. Jeg syns folk skal ha de fantasiene man har, men om du ønsker å prøve den ut, og leve den ut så gjør det i trygge omgivelser.
Gjest Tord Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Jeg liker pikk også...... Helt normalt blandt menn det. Og jeg har opplevd å få kose og kjæle med to deilige myke pupper samtidig som en kåt mann sugde meg...... Kun godt! Jeg gaper gjerne over en hard en selv også!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Hei folkens, :gjeiper: jeg er en ung mann som fantaserer ofte om å få kunne suge en kuk samtidig som å sleike en fitte. Det tenner meg utrolig å suge en pikk forran en dame og dele den sammen med henne. Jeg kunne tenke meg å suge en pikk og dra ut sæden og svelge det :gjeiper: . Jeg tenner ikke på menn, men jeg liker kuk. Jeg vil ikke si at jeg er biseksuel og jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med en mann, men hvorfor er penis så tennende. Jeg kunne tenke meg å få penis i rompehullet. Jeg tenner på shemales, og damer, er det noe feil i min fantasi...hvorfor tenker jeg slikt. Er dette normalt for hetroseksuelle? Ser frem til svar. Klem fra Dopapir altså: du kunne tenke deg suging og anal men ikke homosex...? hvordan tror du homser har sex?
Gjest Gjest_Tassen_* Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Homser tenner på menn, og det gjør ikke innleggstarteren... altså: du kunne tenke deg suging og anal men ikke homosex...? hvordan tror du homser har sex?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå