Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere under kjolen for at trusestrikker ikke skal vises igjennom? Evt. tips til truser som ikke lager synlige sømmer som er synlig utenpå kjolen? Vurderer å ha strømpebukse under (da blir det vel merke i livet...), og da må jeg ihvertfall ha noe som skjuler. Men kan ikke ha for langt opp, for da må jo kjolen snøres opp hver gang jeg skal på do :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nu vet eg ikke kosn kjolen din er, om den er trang......

men eg skal ha sånne hotpants lignende truser som er kun blonder stoff...men de går opp i rumpa hvis du skjønner.....har sånne fra før og de er geniale.

Skal også ha strømpebukser, men tror ikke disse vil syns under min kjole....har du prøvd det med kjolen eller???

Skrevet

Takk for tipset! Vet egentlig ikke om det var strømpebuksen eller trusen som viste igjennom. Trikset er gjerne å finne en strømpebukse som ikke er for høy i livet som ruller ned :)

Skrevet

Hmmm ja, har du prøvd pierre robert strømpebuksene....de som har hold inn?

Syns selv de er så behagelig og avslutter egentlig der du vil, fordi dem er såpass trange at du kan plassere dem lissom........god kvalitet også, blir nesten aldri ødelagte(rakner altså aldri) og eg har jo lange negler..... :)

Skrevet

Skal testes ut! Takker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...