Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Jente_25
Skrevet

Lurer på hvor ofte dere har sex? Hvor lenge dere har vært sammen? Og alder på begge?

Bare for nyskjerrighetens skyld, egentlig :popcorn:

For min del, jente 25, typen er 40 og vi har sex ca. 6 til 7 ganger i uka, av og til 2 ganger om dagen :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Gjest Leken
Skrevet

Jeg er 35 og har fått meg en elsker på 25.

Når vi er sammen har vi sex 4-5 ganger i døgnet.

Når jeg har vært i forhold, har jeg sex hver dag, av og til 2-3 ganger om dagen.

Mitt lengste forhold varte i 5 år, vi hadde sex hver dag.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 41 og kjæresten er 39. Vi har vært sammen et halvt års tid, og klarer ikke holde fingrene av hverandre. Har sex 2-3 ganger om dagen.

Gjest Fortvilet&Frustrert
Skrevet

Mann - 39, gift. Har vært sammen med min kjære i 9 år, vi har de siste to årene hatt sex i gjennomsnitt 3 ganger i måneden, en katastrofe. Jeg tok opp savnet av kroppskontakt (nei, ikke bare sex), komplimenter, små kjærtegn i hverdagen og alle små ting som gjør at man føler seg både elsket og begjært og fikk tilbake at jeg er en kravstor, overfølsom og krevende fyr. Ikke usannsynlig at jag avslutter forholdet i løpet av våren...............

Skrevet (endret)

Midten av 20-åra begge to, sammen halvannet år, sex ikke mer enn et par ganger i uka.. (om jeg er heldig) :sukk:

Endret av Caramela
Gjest Bigboobs
Skrevet

Jeg er 30 - han er 34

Vi har vært sammen i 10 år (gift i 5 av dem) har 3 barn sammen og et FLOTT sexliv :jepp:

Vi har sex gjennomsnittlig 3 ganger i uka :) Som småbarnsmamma må jeg si at jeg tror vi har ofte sex i forhold til mange andre i samme situasjon!

:goodbye:

Skrevet

Jeg 24, han 29. Vært sammen i 2 år.

Vi har vel sex stort sett hvert dag :)

Gjest Like mye
Skrevet

Mannen 27

Kvinnen 26

Har sex ca hver dag. Problemet, at det stort sett skjer alltid rett før vi legger oss. Så det blir litt "kjedelig" og standard noen ganger.

Skrevet

Jeg 37, han 32. Har sex ca 5 ganger i uken. Gift og 2 barn.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er 41 og kjæresten er 39. Vi har vært sammen et halvt års tid, og klarer ikke holde fingrene av hverandre. Har sex 2-3 ganger om dagen.

Syns du skal stå på mann! Jeg vil si at i et ekteskap har man en viss rett på, selv om en ikke kan kreve, at man er velkommen til å både gi og få komplimenter, nærhet og kos. Forstår at feks småbarnstiden kan være krevende og utmattende, men dere virker da voksne, og med normalt romslig tid og muligheter til å klare dere gjennom krisen.

Mitt råd er: oppsøk samlivsterapaut! Kanskje dama di ikke forstår helt hvor tungt skoen trykker, hvor alvorlig lei du er av situasjonen, kanskje hun er utro, eller trenger hjelp til å kjenne sitt eget begjær?

Lykke til, det er verdt å satse på kjærleiken!

Gjest Sandbekken
Skrevet
Mann - 39, gift. Har vært sammen med min kjære i 9 år, vi har de siste to årene hatt sex i gjennomsnitt 3 ganger i måneden, en katastrofe. Jeg tok opp savnet av kroppskontakt (nei, ikke bare sex), komplimenter, små kjærtegn i hverdagen og alle små ting som gjør at man føler seg både elsket og begjært og fikk tilbake at jeg er en kravstor, overfølsom og krevende fyr. Ikke usannsynlig at jag avslutter forholdet i løpet av våren...............

Uff så trist å høre! :( Lykke til med det som må gjøres uansett hva det blir :)

Her går det litt i rykk og napp.. Noen perioder kan vi ha sex hver dag, andre ganger 3-4 ganger i uka. Under mensen er det vel ca 1-2 ganger i uka ( +- ) tror begge er fornøyd med sexen, jeg vil heller ha kvalitet fremfor kvantitet for å være ærlig, og det får jeg :)

Vi er 18 og 19 år og bor sammen, har vert kjærester i snart 1 og et halvt år :yvonne:

Skrevet

Jeg må bare spørre. Men det er vel andre grunner til at du ønsker å skille deg enn at dere kun har sex 3 ganger i mnd gjennomsnittlig??

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er 17, og kjæresten min er 27. Det er 10 år mellom oss, og jeg er fortsatt veldig ung og går bare på vgs. Men jeg liker han som han er, han er utrolig barnslig for alderen, så vi blir litt like. Selv om han har mye erfaring med tidligere kjærester, så lærer jeg mye av han, og dermed gjør jeg ikke de samme feilene som han har gjort, eller som han har opplevd.

Vi har sex 1-2 ganger i uken, men flere ganger de dagene vi er sammen, fordi vi har ikke så mye tid til hverandre. Vi snakker sammen nesten hele tiden på tlf eller meldinger, msn og. Så det går greit å bare være sammen 1-2 ganger i uken.. jeg går på skole, han jobber, vi har ikke felles venner osv. Han trener hver dag, det samme gjør jeg, så det er litt slitsomt, men når vi begge vil det skal fungere, skal det fungere :)

Som sagt så er han veldig barnslig, og jeg er kanskje litt moden bare, så vi møtes nesten på halvveien på en måte!

Jeg har blitt forelsket i han, og han i meg, så jeg ser faktisk ingen feil til å være kjærester. Han ser ut som han er max 23 år! Han har alltid trent masse, har ikke skjegg og kler seg ikke som en mann akkurat :P Så folk tror det er cirka 5-6 år mellom oss..

Men uansett, hva synes dere om alder og sånt? Bare tenk dere om, det har jo ikke så sinnsykt mye å si! Kan man ikke bare bli forelsket i den man vil, og bare ha det bra? :yvonne:

Skrevet

Jeg er 20 han er 21. Vi har vært sammen i 4 år og samboere i 2 år. Vi har sex mellom 3-5 ganger i uken.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg er 17, og kjæresten min er 27. Det er 10 år mellom oss, og jeg er fortsatt veldig ung og går bare på vgs. Men jeg liker han som han er, han er utrolig barnslig for alderen, så vi blir litt like. Selv om han har mye erfaring med tidligere kjærester, så lærer jeg mye av han, og dermed gjør jeg ikke de samme feilene som han har gjort, eller som han har opplevd.

Vi har sex 1-2 ganger i uken, men flere ganger de dagene vi er sammen, fordi vi har ikke så mye tid til hverandre. Vi snakker sammen nesten hele tiden på tlf eller meldinger, msn og. Så det går greit å bare være sammen 1-2 ganger i uken.. jeg går på skole, han jobber, vi har ikke felles venner osv. Han trener hver dag, det samme gjør jeg, så det er litt slitsomt, men når vi begge vil det skal fungere, skal det fungere :)

Som sagt så er han veldig barnslig, og jeg er kanskje litt moden bare, så vi møtes nesten på halvveien på en måte!

Jeg har blitt forelsket i han, og han i meg, så jeg ser faktisk ingen feil til å være kjærester. Han ser ut som han er max 23 år! Han har alltid trent masse, har ikke skjegg og kler seg ikke som en mann akkurat :P Så folk tror det er cirka 5-6 år mellom oss..

Men uansett, hva synes dere om alder og sånt? Bare tenk dere om, det har jo ikke så sinnsykt mye å si! Kan man ikke bare bli forelsket i den man vil, og bare ha det bra? :yvonne:

Dette var jo ca det nærmeste man kommer et retorisk spørsmål! :ler:

Joda, for min del kan dere bare være kjærester, kjærligheten har ingen grenser (utenom norges lover) Selv har jeg en veninne som datet en mann på 39 år som var gift og ventet barn med kona, veninnen min var 18 år... så du ser, situasjonen din er ikke så gal, så lenge du vet at ingenting ved forholdet deres kan virke skadelig på deg på noen som helst måte er det bare til å kjøre på ;)

Ps: Jeg syntes IKKE det var griet det veninna mi drev med, men det var pga at forholdet deres ødela for så mange, ikke pga alder.. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Dette var jo ca det nærmeste man kommer et retorisk spørsmål! :ler:

Joda, for min del kan dere bare være kjærester, kjærligheten har ingen grenser (utenom norges lover) Selv har jeg en veninne som datet en mann på 39 år som var gift og ventet barn med kona, veninnen min var 18 år... så du ser, situasjonen din er ikke så gal, så lenge du vet at ingenting ved forholdet deres kan virke skadelig på deg på noen som helst måte er det bare til å kjøre på ;)

Ps: Jeg syntes IKKE det var griet det veninna mi drev med, men det var pga at forholdet deres ødela for så mange, ikke pga alder.. :)

Takk for svar :)

Det forholdet jeg er i nå er det mest seriøse forholde jeg har hatt. De tidligere kjærestene mine var et år eldre, eller like gamle som meg. Grunnen til at det ble slutt var fordi gutten var så barnslig og umoden. Gjorde dumme ting som han burde skjønt ikke var "lov". Men jeg føler at når jeg er i forhold med en som er så gammel, men også så ung i hode, så er jeg ikke nødt til å fortelle han hva han kan gjøre og ikke! Det er veldig deilig :P

Gjest Gjest
Skrevet

vi er begge 30, vært sammen i 2 1/2 år.

bodd sammen i halvannet år. har sex mellom 2 - 7 ganger i uken.

kommer helt an på. er fornøyd med det.

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Vi har vel sex ca 2-3 ganger i uka i gjennomsnitt. Har vært sammen over 5 år, har 2 små barn på 1 0g 3 år så synes det er ganske bra=)

Har alltid hatt et bra sexliv, barna har ikke satt noen stopper for det og det synes jeg er flott :) Blir jo mindre under svangerskapet og de første mnd etter fødsel, men har rettet seg fint opp igjen etterhvert..

Gjest missLady
Skrevet

Oi shit!!! Når jeg ikke har mensen og ikke UVI er det som regel hver dag ;) Men pga på UVI i siste har det vært litt lite synes nå jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...