Gå til innhold

Totalt ulike tenningsmønstre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Samboeren og jeg har helt totalt tenningsmønster.

Jeg er mer leken for å si det slikt. Har kjøpt masse sexleketøy for jeg synes det er kjekt å prøve nye ting. Men er ikke talom at jeg får han med på å bruke det. Det går på den mannlige stoltheten, men herregud vi lever i 2009 det er jo blitt normalt å piffe opp litt med slikt. Har også spurt han om han hadde likt når han kom inn døren så var jeg iført et sexy antrekk, der jeg tar å lenker han fast til seng, pirrer han leeenge før jeg avslutter med at han får komme. Dette vil han ikke :( Jeg har lyst å ha noe mer enn, vi ligger i senga og homper i 15 min. Vil ha litt lek i det. Har også spurt om han kunne tenkt og gjordt omvendt der han kunne ta kommandoen, men nei.

Er det noen måte jeg kan omvende han på tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig mann...

Personlig hadde jeg blitt sjeleglad for en sånn kjæreste.

Har dog dessverre ingen råd.

Skrevet

Ja jeg synes også det er merkelig. Herregud vi er i 21 år, hvordan vil det bli når vi er 40. Har alltid gledet meg til å få skikkelig kjæreste slik jeg kan gjøre slike ting, ganske skuff når jeg får en så er dette noe han ikke får glede av.

Nå har vi vært sammen i to år og jeg kjenner at jeg allerede begynner å bli lei, må sprite det opp litt ;)

Er det noen her som forstår seg på hvorfor han er slik? :)

Gjest KateW
Skrevet

Da jeg var 21 var jeg fortsatt jomfru, dere er ikke så veldig gamle. Kanskje du går for fort fram for ham?

Skrevet
Da jeg var 21 var jeg fortsatt jomfru, dere er ikke så veldig gamle. Kanskje du går for fort fram for ham?

Jeg er 21 og han er 25, vet jeg skrev at vi er 21 :) Tror ikke det er det at jeg går for fort fram det er bare det at han ikke er den nysgjerrig typen, liker rutiner. Men vil prøve å omvende han, jeg vil ha et rikt og spenningsfylt sexliv.

Har spurt han ut om fantasier, har ingen uten om rumpesex. Har også fortalt om mine da får jeg sånn rart blikk. Blir litt sur da, jeg har trossalt utført analsex for han selv om jeg finner det totalt avtennende og det er drit vondt. Har aldri gitt han et rart blikk for han har foreslått det.

Tips mottas med stor takk :)

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min er også slik. Ingen fanasier , blir ikke med på noen form for lek. Forteller jeg om noen av mine fantasier /lyster så ser ha rart på meg eller..ler litt rart.

Kan bare si deg en ting - det blir ikke bedere med årene. Vil han ikke nå så vil ha ikke senere heller.

Skrevet
Ja jeg synes også det er merkelig. Herregud vi er i 21 år, hvordan vil det bli når vi er 40. Har alltid gledet meg til å få skikkelig kjæreste slik jeg kan gjøre slike ting, ganske skuff når jeg får en så er dette noe han ikke får glede av.

Nå har vi vært sammen i to år og jeg kjenner at jeg allerede begynner å bli lei, må sprite det opp litt ;)

Er det noen her som forstår seg på hvorfor han er slik? :)

Han er ikke så selvsikker som du er, han føler at han ikke er mann nok for deg-lurer kanskje på hvorfor du ikke er glad med bare han. Muligens han sliter med å slappe nok av og gi seg hen! Mange menn er ikke sexguder som man blir oppdratt til å tro i dette samfunnet. Mange menn er drita kjedelige i senga og vil aldri forandre seg.

Gjest mikkel
Skrevet

Dette kommer IKKE til å forbedre seg... Er det viktig for deg å ha et godt sexliv bør du finne en partner som er på samme "nivå" som deg selv, du vil bli mer og mer oppgitt i det forholdet du befinner deg i.

Gjest Gjest
Skrevet

Om vi skifter om på rollene (div at mannen er den lekne) - så har vi samme problem.

Har vært sammen med jenta i 6 år, og det har egentlig ikke blitt bedre.

Er en veldig kjip situasjon...

Har snakket med henne om det - men det virker som ingenting nytter.

Hun er bare kjedlig i sengen :(

Men jeg er glad i henne, så jeg har ikke gitt opp enda hehe. Får ta tiden til hjelp og se hva som skjer :|

Vi er forøvrig ca.25år begge 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...