Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei. Mamma har altid hat vondt i magen, hun har altså ganske vondt hele tida, hva betyr det. Har lest på internett at en person kan dø vist det forsetter Er det sant eller tull. Hørte at mamma gikk hos legen, og de ga noen tabletter. De sa vist det ikke hjalp så skulle mamma komme neste uke. Hva betyr det egentlig??
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Det kan hende at mammaen din har ufarlige plager med magen, noe som er ganske vanlig. At hun skal komme tilbake etter en uke hvis hun ikke er bedre er bare for at de kan få undersøke henne litt mer for å finne ut hva de kan gjøre for at hun skal slippe å ha vondt. Damer kan også få veldig vondt i magen når de har mensen. Jeg synes du skal snakke med mammen din og fortelle henne at du er redd for henne og at du lurer på hva som er galt. Det er bare hun som kan svare deg på det.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Kjære deg. Det er mange grunner til at folk får vondt i magen. Selv har jeg hatt vondt i magen i MANGE år, men jeg skal da ikke dø av den grunn. Mageproblemer er veldig vanlig å ha, og det er også vanlig at man prøver ut forskjellige tabletter som kan hjelpe. Det er viktig at du snakker med mammaen din og forteller hva du er redd for. Kanskje hun da kan forklare deg litt mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå