Gjest Sorbits Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Vi kjører opp igjennom Sverige siden,og har funnet ut at det passer med et par netter i Østersund før vi kjører videre. Vi har barn på 3+5 år,og er avhengig av et barnevennlig hotell. Kanskje hvor de har basseng osv. Skal jo ikke tilbringe så mye tid på hotellet,men det blir noen timer på kveldstid. Noen tips? Noen andre attraksjoner man kan foreta seg der,foruten Frøsø zoo,og storsjøbadet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Scandic-hotellet ved Storsjøbadet er kanskje greit? Nå har ikke jeg barn, men det ligger litt utafor sentrum, og like ved storsjøbadet. Når jeg var der var det tivoli likeved, men regner med det ikke er der fast. Jeg syns havna i Østersund er koselig, rusle og se på båter. Tror det er en turbåt som tar med folk rundt på tur på Storsjøen, og kanskje stopper på ei øy(?) Husker ikke helt, noen år siden jeg var "turist" i Østersund, har kun blitt handling de siste turene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi har vært i Østersund noen ganger og det er en kjempeflott plass med masse serverdigheter. Sist vi dro med barna lå vi på First-hotell. De har temarom for barnefamilier. (Spøkelsesrom og jungelrom). Hjemmesiden til First-Hotell: http://www.firsthotels.com/ Vet også at flere hoteller har denne ordningen. Hotell Østersund ligger midt i sentrum og er et veldig populært hotell. Her er hjemmesiden deres: http://www.giii.se/ Her er en turistinformasjon over Østersund: www.ostersund.se Turistinformasjon Østersund Div. linker ang. Østersund Anbefaler å besøke Jamtli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå