Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får vel ta en tur til legen...IGJEN, men håper noen her har noen midlertidige råd.

Jeg klør og klør...Hodebunnen min er full av væskelignende blemmer som klør og "brenner". Jeg får blemmer som "popper" opp på leppene mine og klør og forsvinner igjen. Og kløe som dukker opp på kroppen til enhver tid og varer en halvtimes tid og forsvinner igjen. Det er ikke noen utslett, bare vabler etter at jeg har klødd masse. Det er helt forferdelig. Jeg har vært sånn en måned eller to og hatt dette tidligere også, men nå denne uka er det blitt hundre ganger verre og hyppigere.

Noen som har hørt om lignende?

Jeg prøvde en seborre sjampo jeg brukte på hodebunnen min før som har hjulpet masse mot sår jeg har hatt i hodebunnen tidligere, men denne gangen hjelper det ikke i det hele tatt, det er nesten blitt verre. Jeg klarer ikke å finne noen utløsende årsak til kløen uten utslett på kroppen heller, eller blemmene for den saks skyld og det dukker opp til de rareste tider, alt fra morgen til kveld, uavhengig av spising, kontakt med spesielle ting eller dyr, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...