Gå til innhold

maza 323


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Skal kjøpe en bil til datteren min ( 19 år), og har fått tilbud om en maza 323 ,1994 modell. pris 30 000.. Jeg synes det er dyrt, men det kan legges til at bilen er strøken , og den har bare gått 80 000 km .. Siden jeg ikke har peil på bil spør jeg dere - er det et godt kjøp ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er et godt kjøp. Er en veldig bra bil, og veldig lite galt. Søstra mi har Mazda 323 gtx, den er dritrå. Og en kompiss har 323 gtr, er også veldig bra. 323 er egentlig en veldig god bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et godt kjøp. Er en veldig bra bil, og veldig lite galt. Søstra mi har Mazda 323 gtx, den er dritrå. Og en kompiss har 323 gtr, er også veldig bra. 323 er egentlig en veldig god bil!

Meg som skrev det. Mente ikke å kalle meg TS, tenkte ikke noe over det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva motor det er. 30k for en 323 er ganske mye, med mindre det er snakk om en av de rå utgavene eller firehjulstrekk.

Strøken 323 begynner bli verd å ta vare på, though.

Unngå for Guds skyld biler som er skrudd ihjæl av en eller annen halvgal ungdom, det er mange av sånne 323er der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for svar. Mente selfølgelig Mazda og ikke Maza :flau: Som sagt, ikke peil på bil..

Bilen har kun hatt en eier, en dame, alle servicer er fulgt, og ikke skrudd mye på. Ikke rust.

Aner ikke åssen motor, men dette er ingen "kul" eller "rå" bil, sikkert den "simpleste" utgaven for å si det sånn...

regner med at prisen er såpass høy pga den har gått så lite, men tviler pga den er såpass gammel..

Men hva kan man få for 30 000 når det gjelder bil da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 30k får du mye kul mazda. jeg ville sett etter en 93modell 2.0 mazda 626. krembil, god å kjøre, pent design og solid. bare få sjekket foringer, understell og sørg for at registerreim er skiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...