Gå til innhold

Jeg vil bare ha en mann........


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Har dere hørt sangen " jeg vil bare ha en mann" av gruppen "unge frustrerte menn" ? den beskriver hvordan mange av dere damer vil at vi menn skal være. Vi menn er ikke supermenn, bare nesten.......Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er den sangen, så kan jeg kanskje gjøre et forsøk på å svare 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har hørt sangen.......og den er vel satt litt på spissen,da,men likevel- skjønner hvor du vil hen.

Ingen kvinner ønsker vel en "supermann", men en jordnær,koselig og snill en - som er såpass oppegående at man kan diskutere det meste .- DET er vel ikke for mye forlangt,....eller?

Så må dere menn heller ikke forlange en "superkvinne" - :brunette: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi synes om den sangen? teksten ? Melodien? Artisten? Framførelsen...???!..eller hva spør du om egentlig her????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror jeg har sett videoen til den sangen. Det er Herborg Kråkevik som mimer etter den mannlige stemmen som synger. Fin video!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Sånn mann har jeg!!   :hjerter:
Ikke for å være stygg eller noe men har du en sånn mann trenger han å hente frem maskuliniteten sin litt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Ikke for å være stygg eller noe men har du en sånn mann trenger han å hente frem maskuliniteten sin litt.

Er det lite maskulint å godta at jeg reiser bort, å være omtenksom, stille opp, tjene bra, alltid være der, som setter blodet mitt i brann, liker å omgås min mor og er fra samme sted fra meg?

Javel. Da trives jeg veldig godt med å ha en feminin kjæreste. Vi har vært sammen i 6 år, og har mange misunnelige venninder, så kanskje det er en del menn som bør skjule litt mer av sin amskulinitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor du kommer fra, hvor mye du tjener og hvor mye du omgås din svigermor har vel fint lite med hvor maskulin du er?

Heia Agurk-KG! :-)

sommer-zloty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Teksten i sin helhet dreier seg vel om at kvinner kanskje krever litt vel mye av menn i jakten på en partner. For å fylle de kravene blir vel mannens personlighet og naturlige væremåte fullstendig borte. La en mann være en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lite maskulint å godta at jeg reiser bort, å være omtenksom, stille opp, tjene bra, alltid være der, som setter blodet mitt i brann, liker å omgås min mor og er fra samme sted fra meg?

.......har mange misunnelige venninder, så kanskje det er en del menn som bør skjule litt mer av sin amskulinitet?

Sånn mann har jeg også, og jeg bytter ham ikke bort for alt i verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Forstår hvor du vil hen, Blåmann og jeg må jo si at av og til er jeg flau på mitt kjønns vegne.....når kvinner klager over at menn ikke vil være med inn i "krims-krams-"butikker, og venter at mannen skal vise like stor entusiasme som de selv, da har de misforstått,synes jeg. (Ja, jeg har vært slik selv en gang.....grøss..)

Menn har ingen interesse av slike butikker - og vil mye heller gå og ta seg en øl på puben imens - og det synes jeg at de skal gjøre også. :kul:

(Digresjon:-Selv ville jeg valgt en øl framfor å kjøpe enda en unyttig ting til huset,men kan vel ikke akkuratt kalles maskulin for det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Sisilie, du har forstått det. Menn og kvinner er ulik på mange plan. Prøver dere kvinner å gjøre oss mere lik dere er det jo ikke så mye mann igjen. Da kunne dere vært sammen med en jente i stedet. Sommer klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Takk for det. :lol:

Jeg tror at du er inne på noe vesentlig der:- en mann kan aldri og må aldri bli det samme som en venninne. Se bare på hvordan enkelte menn lider når de må være med fruen i diverse butikker og tvinges til å uttale seg om fargen på gardinstoffer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
-Takk for det. :lol:  

Jeg tror at du er inne på noe vesentlig der:- en mann kan aldri og må aldri bli det samme som en venninne. Se bare på hvordan enkelte menn lider når de må være med fruen i diverse butikker og tvinges til å uttale seg om fargen på gardinstoffer o.l.

Må bare komentere det med fargen på gardinstoffer o.l. Vi gir vel litt faen i de teite stoffene og ser heller om det passer inn når man kommer hjem. Sånn å sette sammen farger er vel ikke vår aller sterkeste side. .....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...