Gå til innhold

fett på ryggen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg spurte pappa i sta om hvordan man får bort fettet på ryggen, men han sa han ikke viste. Men at det kom fra at man gikk for tynnkledd ute om vinteren osv.

Vet vel aller helst at det kommer av fett fra mat, men lurer på om noen har noen meninger om dette? Har fått bort det meste på magen, men det er mest fordi jeg har fått mere muskler. Iallefall, jeg vil ha bort det som sitter på ryggen. Veit jo aller helst at man må spise sunt osv, og at det er sukker og div som fester seg der og bla bla bla. Jeg har prøvd så utrolig lenge uten hell. Det på magen går bort lett, men jeg vil få bort det på ryggen også. Begynner å lure på om det rett og slett er fordi jeg gikk med bar rygg når jeg var yngre ;p

Noen som har tips? Lyst til å vite hva dere mener om dette :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

.. også lurer jeg: det sies jo at man skal spise frokost for å sette igang forbrenningen, men kan man drikke vann "som frokost" eller må man få i seg kalorier?

Skrevet

1) Man legger ikke på seg av å fryse, og dessverre kan man ikke punktslanke seg. Det eneste du kan gjøre er nok å gå ned i vekt.

2) Vann er ikke frokost nei, du må nok få i deg mat. Hvis du ikke klarer å få i deg mat om morgenen kan du kanskje begynne med en yoghurt eller litt frukt?

Skrevet

Vann er absolutt ikke frokost. Spis mye eller lite frokost, avhengig av hva du orker. Dette er jo dagens viktigste måltid. Hvis jeg spiser lite til frokost, går jeg rundt resten av dagen og er sulten. Spiser jeg derimot mer, slipper jeg å småspise fordi jeg hele tiden går rundt og tenker på mat og godterier.

Hva slags fett på ryggen er det snakk om da? Love-handles?

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

ja, snakker om love-handles ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...