Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hei! I det siste har jeg vært plaget av en meget stram lukt fra der nede og er usikker på hva dett kan være.. vasker meg hver dag, men ikke hver gang med "såpe". som alle andre har jeg utflod og i det siste har den vært litt brun/rosa.. det varierer.. Er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre med dette, så hadde jeg blitt meget glad? det er llitt ekkelt når det kjennes så godt. Takk, på forhånd
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Stram som i salmiakkliknende? Da kan det være urinveisinfeksjon. Kan du beskrive lukten nærmere, sammenlikne med noe? Tror uansett du bør vurdere en tur til legen, er godt mulig det er noe som bør behandles.
Gjest TS Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 ikke som salmiakk nei.. klarer ikke helt å sammenligne det med noe.. det er kanskje ikke at den er så stram, men den er så sterk! det er så ekkelt å være sammen med folk når det lukter sånn..!
Gjest TS Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Har en stund vært prøere for å få barn.. det er en stund siden jeg skulle ha hatt mensn.. kan dette ha noen sammenheng?
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Hvis du er gravid kan det hende både at lukta er annerledes og ikke minst at luktesansen din har forandret seg, ja Ta en test, du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå