Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg sluttet på yasmin for 7 uker siden (har gått på det i 6 år sammenhengdende). Hadde blødning rett etter slutt, men har ikke hatt mens siden. Jeg er altså 2 uker forsinket med mens, og regner i grunn ikke å få den på en stund ennå paga hormonubalansen etter pillene. Men jeg har denne uka (siden mandag) hatt utrolig smerter i underlivet. Det begynte på venstre eggstokk, som etterhvert også begynte på den høyre. Det er perioder hvor det er utrolig vondt, og ellers hvor det er en stadig murring. I går kveld ble jeg skikkelig svimmel og holdt på å gå i bakken paga smerter. Ringte legen i dag, han mente det var den ubalansen i kroppen etter pillene, men jeg skulle si ifra om det vedvarte eller ble verre. Noen som har opplevd dette?
Avalon Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Bare ved eggløsning. Da får jeg en seig, stikkende og lange smerter i eggstokken. Men det varer bare i et døgn ca.
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Det føltes ikke ut som eggløsning i det hele tatt. Har aldri opplevd noe likende før (er 25 år gammel). Har forresten tatt en graviditetstest sånn i tilfelle, den var negativ.
Inazone Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg hadde insistert på en gynekologisk undersøkelse! Ikke latt en allmennlege uttale seg for skråsikkert. Ikke slemt ment om allmennleger, men det er en grunn til at det finnes spesialister...
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Takk for svar:) Det er et godt poeng. Tror nok jeg skal høre om jeg kan få en henvisning.
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 bare lurte på en ting ang. eggstokkene.. Hvordan veit man at man har vondt i eggestokkene..?? Hvor sitter dem i forhold til magen eller underlivet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå