Gjest Sult Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Skal til Drammen og er lite kjent. Trenger noen gode tips til hvor jeg og kjære kan gå og spise, helst noe annet enn pizza og ikke McDonalds :gjeiper: Burger kunne funket, men da må den være gjennomført, tenk Blå Rock i Tromsø eller T.G.I. Fridays-burgere. Håper noen har et godt forslag eller to!
Gjest ts Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Er det virkelig ingen som har noen forslag? Har kikket på noen restauranter nå og har vurdert disse: Skutebrygga (men tror kanskje stedet har mest sjarm om sommeren) Taj Mahal - indisk mat er absolutt verdt å vurdere og stedet har fått god omtale så vidt jeg kan se. Brasserie Glass - Virker også bra, kanskje denne restauranten jeg heller mot nå, så hvis noen har noen erfaringer..??
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Skutebrygga er nå veldig dyrt syntes jeg, og har mest sjarm om sommeren. Glass har jeg aldri vært på bortsett fra som utested så der vet jeg ikke hvordan det er. Taj mahal har jeg aldri noen sinne vært på så der blir det vanskelig å uttale seg. Hvis ikke så har man jo big horn, samme opplegget over alt, men i det minste god mat. Mirawa har også god mat syntes nå jeg. Hvis du alikevel faller for pizza vil jeg anbefalle Lizzis, veldig koselig lokale og veldig god pizza, noe dyrere enn peppes o.l. men vel verdt det. Endret 12. mars 2009 av Gjest
HeRi_82 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 "Stallen" hvis dere er glad i biff. Men slenger meg på Lizzis - verdens beste pizza. Syns ikke Glass og Skutebrygga er så stas utenom sommersesongen nei.....
Gjest Gjest_Frk.Fryd_* Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Skal til Drammen og er lite kjent. Trenger noen gode tips til hvor jeg og kjære kan gå og spise, helst noe annet enn pizza og ikke McDonalds :gjeiper: Burger kunne funket, men da må den være gjennomført, tenk Blå Rock i Tromsø eller T.G.I. Fridays-burgere. Håper noen har et godt forslag eller to! Det er flere koselige steder i Drammen! Mitt favorittsted er Picasso. Der har de både småretter og middagsretter. Hvis du vil ha indisk, anbefaler jeg Aroma India som ligger rett ved Bragernes Torg. Jeg synes både maten og miljøet er mye bedre der enn på Taj Mahal. Ellers har de veldig god burger på Pigen. Håper dere får et hyggelig opphold i Drammen
ingefær Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Anbefaler også Aroma India (men der kan det være lurt å bestille bord!) fremfor Taj Mahal. Jeg synes de har god mat på Glass jeg da... også liker jeg Picasso
Gjest Mann fra Drammen Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Det er flere koselige steder i Drammen! Mitt favorittsted er Picasso. Der har de både småretter og middagsretter. Hvis du vil ha indisk, anbefaler jeg Aroma India som ligger rett ved Bragernes Torg. Jeg synes både maten og miljøet er mye bedre der enn på Taj Mahal. Ellers har de veldig god burger på Pigen. Håper dere får et hyggelig opphold i Drammen Stemmer også for Picasso.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Mirawa har veldig god kinesisk mat. Ikke er det så dyrt der heller.
Gjest Gjest_*M*_* Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Hvis du vil ha cafemat så er Picasso så absolutt å anbefale! Definitivt den beste cafematen i byen Både Glass og Skutebrygga har veldig god mat, Glass er nok hakket mer "trendy" enn Skutebrygga, men maten inne på Skutebrygga er veldig god (og innerestauranten har et helt annet servicenivå enn uteserveringen om sommeren). Om du vil ha god biff er så absolutt Stallen å anbefale, men for all del, ikke prøv å bestill noe annet der. Det er kun biffen som er god. Ja, jeg har prøvd andre retter og det var rett og slett ingen højdare... Fellini har gode italienske retter, Pavarotti likeså. Om du vil ha indisk så synes jeg Aroma India er hakket bedre enn Taj Mahal, Taj Mahal får fort litt "tomatpreg" over sausene sine... Ellers er jo Hannas kjøkken (på Rica Park) å anbefale om dere vil ha norsk tradisjonsmat.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 Hvis du vil ha cafemat så er Picasso så absolutt å anbefale! Definitivt den beste cafematen i byen Både Glass og Skutebrygga har veldig god mat, Glass er nok hakket mer "trendy" enn Skutebrygga, men maten inne på Skutebrygga er veldig god (og innerestauranten har et helt annet servicenivå enn uteserveringen om sommeren). Om du vil ha god biff er så absolutt Stallen å anbefale, men for all del, ikke prøv å bestill noe annet der. Det er kun biffen som er god. Ja, jeg har prøvd andre retter og det var rett og slett ingen højdare... Fellini har gode italienske retter, Pavarotti likeså. Om du vil ha indisk så synes jeg Aroma India er hakket bedre enn Taj Mahal, Taj Mahal får fort litt "tomatpreg" over sausene sine... Ellers er jo Hannas kjøkken (på Rica Park) å anbefale om dere vil ha norsk tradisjonsmat. Big Horn og Stallen har de beste biffene i byen Absolutt verdt å komme dit Ellers så har faktisk Z veeeeeldig god mat, og SPESIELT clubsandwich`en dems er KNALL GOD! Og metter en stooooor mage.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #12 Skrevet 13. mars 2009 Det er vel kanskje bare på kvelden det er aldersgrense på Z?
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. mars 2009 #13 Skrevet 13. mars 2009 pavarotti?? de har god biff og pasta.. og så er det koselig å sitte ute nede og høre på musikk og drikke for mye..
yoga Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 Uten tvil Picasso!! Veldig god mat, også middagsretter, til en helt ok pris.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #15 Skrevet 14. mars 2009 Cafepreg: Pigen på torget. God burger :-) Picasso har mye godt også. Italiensk: Fellini i 2. etasje ved torget/kinobygget. Big Horn og Stallen(Sofus) når det gjelder biff. Mirawa som kinesisk restaurant er oppskrytt. Prøv heller den i globusgården på Strømsø Torg. Skutebrygga er dyr, men veldig god mat. Glass har jeg aldri spist på, men litt mer trendfaktor her. Pizza: Lizzi's. Har vært i byen i over 20 år.
Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 14. mars 2009 #17 Skrevet 14. mars 2009 Jeg ville gått for Picasso, uten tvil!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå