Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 (endret) har dere noen gang opplevd å ha en helt vanlig samtale med en person og eks spise lunch med personen , OG SOVET GJENNOM HELE GREIA? opplevde det i går, det var helt sykt, jeg husker alt men vedkommende stusset veldig på det jeg sa for jeg sa liksom alt jeg tenkte(ting som ikke hadde noe med saken å gjøre i det hele tatt), jeg følte meg våken der og da, men husker nå at jeg var ikke våken i det hele tatt. håper det ikke skjer igjen jeg sa en del flaue ting.... Endret 12. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Har opplevd lignende...men da må du hatt skikkelig søvnmangel da...eller en alvorlig søvnforstyrrelse.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 (endret) jeg har søvnforstyrrelser ja, men aldri opplevd noe lignende jeg hadde nettopp sovet så hadde jeg stått opp i søvne men så var jeg halveis våken så husker alt men likevel drømte jeg og snakket bare tull. alt var skikkelig tåkete. det var midt på lyse dagen og gikk gjennom et helt måltid bare ved å snakke tull. dreit meg ut totalt, ville aldri funnet på å sagt de tingene jeg sa viss jeg var våken. det var en ganske.. bisarr opplevelse. aldri opplevd lignende det rare var at jeg var halveis i søvn og halveis våken såå lenge, uten å våkne liksom Endret 13. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå