Gjest Ludovie Skrevet 12. mars 2009 #21 Skrevet 12. mars 2009 Også potetgull med salt & vinegar (lurer på om dette kanskje har kommet til Norge da) *grøss* Nei! Det er godt! Cheddarost på sprayboks. Eller når jeg tenker meg om, så er det veldig lite matvarer på sprayboks jeg savner Det er virkelig noe av det aller ekleste jeg har hørt om.
Leo Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #22 Skrevet 12. mars 2009 Fanta Amara er også noe man fint kan klare seg uten. Det er Fanta, men med en smak av bitre appelisner og urter. Det smaker rett og slett utvannet Fernet Branca med kullsyre!
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 12. mars 2009 #23 Skrevet 12. mars 2009 Potetgull med ketchup-smak... (England øff cørs..)
venus_ Skrevet 12. mars 2009 #25 Skrevet 12. mars 2009 Potetgull med ketchup-smak... (England øff cørs..) Synes den er god jeg Minner litt om salt og eddik-potetgull, men bare litt mindre eddiksmak
The Kitten Skrevet 12. mars 2009 #26 Skrevet 12. mars 2009 Helt enig i vanilla coke.. Grusomme saker! Den der appelsinsjokoladen skulle nå bare dratt sin kos.. Sjokolade som smaker appelsin = heslig! Der er jeg enig med deg. Sjokolade som smaker appelsin = heslig!
Gjest MB Skrevet 12. mars 2009 #27 Skrevet 12. mars 2009 Løvetannbrus. De har det faktisk i usa. Smakte det da jeg var på cocacola museumet. Noe av det ekleste jeg har drukket.
Gjest MB Skrevet 12. mars 2009 #28 Skrevet 12. mars 2009 Og øl med pæresmak. Bestilte en øl på en brun pub i polen i fjord. Skjønte ikke hva jeg hadde fått, smakte som blanding av champanje og øl. Men det var bare øl da.. Ikke noe jeg drikker igjen.
Markjordbær Skrevet 12. mars 2009 #29 Skrevet 12. mars 2009 Custard. Popcorn ja, med jorbærsmak eller toffeesmak. Grøss. Hehe, popcornet jeg tenkte på var vel av typen "slightly salty, slightly sweet". Vi har en sånn pakke micropopcorn her ser du, som vi trodde var vanlig popcorn. Smakte en hver, og så rett i søpla, og vi har en hel eske igjen. Det er med salt.... OG sukralose. Absurdum. Men jeg skal faktisk innrømme at jeg var veldig glad i karamellpopcorn som de hadde på et kjøpesenter i Stavanger for noen år siden. Jeg hadde smakt dem og syntes de var ekle, helt til jeg fikk bli med ei venninne som jobbet der på kjøkkenet hvor de lagde popcornet. Der fikk jeg smake dem mens karamellen ennå var varm. Det var himmelsk. Etter det likte jeg de kalde også
Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 14. mars 2009 #30 Skrevet 14. mars 2009 Cheddarost på sprayboks. Eller når jeg tenker meg om, så er det veldig lite matvarer på sprayboks jeg savner Den osten er faktisk dritgo'! Noe av det jeg savnet mest da jeg flyttet hjem fra USA.
Gjest LanaLane Skrevet 14. mars 2009 #31 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Mi-Goreng nudler fra Australia. Kjempegodt de første 10 gangene, nå blir jeg bare kvalm jeg tenker på det. Savner heller ikke karamellpopcorn fra London, Cinco Cola, jelly beans, marshmallowpålegg, snørr på boks, salt water taffy(hvem liker det egentlig???), og sikker mye mer... Jo, og at alt skal være "toasted". Baguetter, egg&baconmuffins, subway, brødskiver, alt! Og om man sa nei så var man rar og de spurte "are you sure?" Endret 18. mars 2009 av LanaLane
Nique Skrevet 18. mars 2009 #32 Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke om det har noe spessielt navn, men fritert snickers, eller annen fritert sjokolade, skjønner ikke hva det er med england og fritert mat, alt skal friteres jo Alt med måte
Busy Lizzie Skrevet 18. mars 2009 #33 Skrevet 18. mars 2009 Spam Er ikke det omtrent det samme som skinke på boks?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #34 Skrevet 18. mars 2009 Mi-Goreng nudler fra Australia. Kjempegodt de første 10 gangene, nå blir jeg bare kvalm jeg tenker på det. Vet ikke om nasi goreng og mi goreng i Malaysia er det samme som Australia, men det er jo kjempegodt!
Gjest LanaLane Skrevet 18. mars 2009 #35 Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke om nasi goreng og mi goreng i Malaysia er det samme som Australia, men det er jo kjempegodt! Mi-Gorengen jeg snakker om var nudler i pose a la Mr.Lee, men med soyasaus,chilisaus og krydder
angeleyes Skrevet 18. mars 2009 #36 Skrevet 18. mars 2009 Iced tea smakte jeg i USA og det var grusomt. Det var ikke slik is-te som er her, men vanlig te som var satt i kjøleskapet til avkjøling. Cherry coke og dr. pepper klarer jeg meg også veldig fint uten.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #37 Skrevet 18. mars 2009 Dr. Pepper, Cherry og Vanilla coke, samt det meste av amerikansk sjokolade.
GodsChild Skrevet 18. mars 2009 #38 Skrevet 18. mars 2009 Iced tea smakte jeg i USA og det var grusomt. Det var ikke slik is-te som er her, men vanlig te som var satt i kjøleskapet til avkjøling. Det er jo nammenamm Men saa synes jeg iste paa flaske er grusomt da
Gjest antigartner Skrevet 18. mars 2009 #39 Skrevet 18. mars 2009 Iced tea smakte jeg i USA og det var grusomt. Det var ikke slik is-te som er her, men vanlig te som var satt i kjøleskapet til avkjøling. Cherry coke og dr. pepper klarer jeg meg også veldig fint uten. Jeg lager stadig vekk iste på den måten på sommeren. Synes det er bedre enn kjøpe-iste fordi den en får kjøpt er altfor søt. Enig i Dr. Pepper og Cherry coke. Nå har jeg dessverre fått med meg at begge deler er å få kjøpt i Norge. Uff og uff!
angeleyes Skrevet 18. mars 2009 #40 Skrevet 18. mars 2009 Jeg lager stadig vekk iste på den måten på sommeren. Synes det er bedre enn kjøpe-iste fordi den en får kjøpt er altfor søt. Enig i Dr. Pepper og Cherry coke. Nå har jeg dessverre fått med meg at begge deler er å få kjøpt i Norge. Uff og uff! Har de kommet til Norge også? *grøss* Så mange som drakk det da jeg var på ferie så skjønte at isteen var populær. Jeg er ikke spesielt glad i "vanlig" te heller jeg, så sikkert derfor jeg ikke synes det var godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå