Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 41 år, har store barn, og skal endelig utføre brystløft i juni. (Ikke innlegg da jeg har nok å ta av) Ser fram til det. Har lest endel på CeeCees forum og synes det er flott at man kan utveksle erfaringer og stille spørsmål! :)

Finner ikke tilsvarende her for de som kun tar brystløft.

Jeg vil gjerne planlegge sommerferie da... noen som kan gi råd ift hvor lenge man bør ta det med ro hjemme før man reiser ut i verden? Har tenkt meg til London, så ikke badefeie da.. Men dumt å love dattern min shoppingtur hvis mamma er dårlig... Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør ta det i ro i en mnd, men det blir veldig individuelt. Når man tar en reduksjon må man gå med en sports-BH i 2-4 uker uten å ta den av, og det tror jeg du må og. Tror du kan søke på brystreduksjon og få opp mange gode svar. Dårlig skal du kun være dagene i etterkant, etter det blir du stiv og støl. Det vil være farlig å løfte og å anstrenge deg, så vent så lenge du kan med turen. Du sa at du har store barn, om datteren din skjønner at hun må ta hensyn og bære alt av tunge poser, så er det en fordel.

Skrevet
Man bør ta det i ro i en mnd, men det blir veldig individuelt. Når man tar en reduksjon må man gå med en sports-BH i 2-4 uker uten å ta den av, og det tror jeg du må og. Tror du kan søke på brystreduksjon og få opp mange gode svar. Dårlig skal du kun være dagene i etterkant, etter det blir du stiv og støl. Det vil være farlig å løfte og å anstrenge deg, så vent så lenge du kan med turen. Du sa at du har store barn, om datteren din skjønner at hun må ta hensyn og bære alt av tunge poser, så er det en fordel.

OK, takk for godt svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...