Gå til innhold

Smertefull sex..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg begynt å se meg veldig lei på dette.. Hver gang jeg har sex får jeg vondt, har nesten ikke noe glede av sex i det hele tatt. Det skjer både om det er lenge siden sist, eller om jeg har hatt sex nylig. Har hatt det sånn hele tiden jeg har vært seksuelt aktiv, og trodde i begynnelsen at det skulle gå over etterhvert. Det skjer selv om vi har hatt langt forspill og jeg slapper av. Og dersom smerten går over etterhvert blir det i alle fall ikke godt...

Har hatt en periode nå nesten uten sex (to ganger på syv mnd), og det er nesten så jeg håper at jeg ikke møter en potensiell kjæreste fordi jeg ikke klarer å nyte sex pga det gjør så vondt..

Er det noen som har tips? Jeg er forresten jente, om dere ikke skjønte det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Les litt i denne tråden, det kan jo være det.. Ta kontakt med legen din og forklar situasjonen, og nevn at du mistenker vaginisme/vestibulitt.. Uheldigvis er det for få som har kunnskap om dette.

Endret av Hinata
Gjest Gjest
Skrevet

Hmm, leste litt der og på noen linker som lå der. Forsto det slik at de me en slik diagnose ikke får inn noe som helst? Jeg får jo til å ha sex og bruke tampong, men sex gjør bare veldig, veldig vondt. Tamponger har jeg ingen problemer med, men kan bare bruke de aller minste str (gul ob).

Gjest Gjest
Skrevet

Har du vært hos gynekolog? Det er noen tilstander som kan gi smerter ved samleie, kan være lurt å sjekke ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det har jeg aldri vært (men bør vel kanskje). Har tenkt på det en god stund, men klarer liksom ikke å psyke meg opp til det.

Skrevet
Hmm, leste litt der og på noen linker som lå der. Forsto det slik at de me en slik diagnose ikke får inn noe som helst? Jeg får jo til å ha sex og bruke tampong, men sex gjør bare veldig, veldig vondt. Tamponger har jeg ingen problemer med, men kan bare bruke de aller minste str (gul ob).

Da har du nok det som kalles vaginisme, da kan man gjennomføre sex, men det er ofte svært smertefullt. Lykke til ihvertfall :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...