Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Enkelt og greit: Går det an å be om å få tatt noen blodprøver (type senkning, nivå på ulike vitaminer o.l) uten å ha legetime samtidig? Og heller be om time dersom resultatene ikke er som forventet?
Pialill Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 tviler jeg på, legen min skal i hvertfall alltid ha meg inn for å snakke med meg om hva som er gale i tilfelle han oppdager symptomer på noe som ikke vises i blodprøvene. og du må nesten snakke med han spnn at han kan bestemme hvilke tester han skal bestille... jeg kjenner en som har nærmest kronisk blærebetennelse, og hun må inn og snakke med legen hver jævla gang hun leverer tisseprøven sin:P og hun er der gjerne hver 3 uke...
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Ja, hvis man mistenker at noe er galt skjønner jeg det. Men hvis der er mer som en "rutinesjekk"? Synes ikke legen min tar seg så mye tid til å finne ut om ting er galt eller ei heller, sist ble jeg "kastet ut" etter ca fem minutter enda hun hadde oppfordret meg til å bestille dobbelttime. Så det måtte da vært fint for henne om jeg ikke brukte en legetime uten at det var nødvendig.
Miss I.W. Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ringe legekontoret å spørre! Håper alt er i orden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå