Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest-jente
Skrevet

Ja da er det bare å smøre seg med litt tålmodighet :) Men synes det er bra at du tar initiativ!

Lykke til da, håper hun sender deg ny hyggelig melding snart !

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ja da er det bare å smøre seg med litt tålmodighet :) Men synes det er bra at du tar initiativ!

Lykke til da, håper hun sender deg ny hyggelig melding snart !

Hehe :P ja, eg og gjør =)

Gjest gjest-jente
Skrevet
Enig

Kanskje vi bare skal opprette egen nett-dating-side her på Kvinneguiden-

Krav : Ærlighet og null spill fra gutta

he he

Skrevet

Åååå, som jeg hater det spillet! Jeg er nok også veldig aktiv i det pga disse blandene følelsene man mottar;) Jeg er veldig forsiktig med å vise noe som helst interesse, før jeg er 100% sikker på at han liker meg, i frykt for å bli avvist.. dette er veldig dumt gjort av meg, men jeg har det med å alltid falle for feile gutter.. dere vet, den type gutter som ikke eier en følelse i kroppen og ikke kunne brydd seg mindre, men som BARE er ute etter sex.. også blir alle de søte, snille og koslige guttene avvist fordi jeg ikke gir de en sjanse..

De få gangene jeg har vist interesse ender det med en smell, og det tar alltid like lang tid å komme over det..

Jeg har egentlig bare vært i et forhold, og det var på ung.skolen.. han jeg var sammen med fant seg en ny jente 2 ganger når vi var sammen.. i ettertid har jeg alltid trukket meg rett før det har blitt et forhold, fordi jeg innbiller meg at jeg kommer til å såre han.. men som jeg forstod for et par mnd siden, så er det egentlig jeg som er redd for å bli såret.. BARE pga den episoden der.. uff..

Skrevet
Jeg er veldig forsiktig med å vise noe som helst interesse, før jeg er 100% sikker på at han liker meg, i frykt for å bli avvist..

også blir alle de søte, snille og koslige guttene avvist fordi jeg ikke gir de en sjanse..

...i ettertid har jeg alltid trukket meg rett før det har blitt et forhold, fordi jeg innbiller meg at jeg kommer til å såre han.. men som jeg forstod for et par mnd siden, så er det egentlig jeg som er redd for å bli såret..

Dette er som jeg skulle ha sagt det selv..

• 2 måneder senere...
Skrevet

oh lalala... jeg har blitt ulykkelig betatt igjen. Møtt en fyr 3 ganger tilfeldig på en fest, og først i går oppdaget jeg at jeg var betatt av fyren. har kun snakket med han, ingen flørting eller noe, men BANG. No klarer jeg ikke tenke på annet enn han. Hva skjer? :S TYPISK at han reiser hjem til hjembyen sin og at vi ikke kommet til å være i samme by før i januar igjen..Og jeg har ikke telefonnummeret hans en gang.

Love sucks!

• 4 måneder senere...
Skrevet
oh lalala... jeg har blitt ulykkelig betatt igjen. Møtt en fyr 3 ganger tilfeldig på en fest, og først i går oppdaget jeg at jeg var betatt av fyren. har kun snakket med han, ingen flørting eller noe, men BANG. No klarer jeg ikke tenke på annet enn han. Hva skjer? :S TYPISK at han reiser hjem til hjembyen sin og at vi ikke kommet til å være i samme by før i januar igjen..Og jeg har ikke telefonnummeret hans en gang.

Love sucks!

å herregud, er fremdeles betatt av fyren... 4 måneder senere.. og han liker meg, han er fortapt i meg sier han. eller sa han.. vi har ikke snakket sammen på en måned!! :( pga ting som har skjedd vil det aldri bli oss, og jeg har kjærlighetssorg. Jeg bruker all styrke til å IKKE sende han mld nå..uff..måtte bare få det ut.

<3 fine gutten.

Skrevet

Jeg er forelsket i bestevennen min jeg.... Det er drit det. Snakkes hver dag, treffes gjerne på dagen og f.eks. spiser lunsj sammen, og så chatter på nettet i flere timer om kvelden. Er utrolig gode venner, og sitter og snakker i munnen på hverandre i timevis. Ser filmer og ler så vi gråter....

Men det blir ikke oss to... :frown:

• 6 måneder senere...
Skrevet

å herregud, er fremdeles betatt av fyren... 4 måneder senere.. og han liker meg, han er fortapt i meg sier han. eller sa han.. vi har ikke snakket sammen på en måned!! :( pga ting som har skjedd vil det aldri bli oss, og jeg har kjærlighetssorg. Jeg bruker all styrke til å IKKE sende han mld nå..uff..måtte bare få det ut.

<3 fine gutten.

Ble så og si sammen med fyren. mye vingling. Og tror han ble lei.. har ikke svart på mine to siste mld.. Jeg er trist. Trenger å se han for å få klarhet i hva som skjer med oss. Men han har seff dratt til andre siden av landet.

Savner fine gutten min <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...