Gå til innhold

</3

fuerza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_per_*

Mhm. Er forelsket i en god venninne jeg. Hun er dritsøt. Hver gang vi treffes så har jeg så lyst å fortelle henne hva jeg føler, men tør rett å slett ikke! Har ikke lyst å risikere vennskapet vårt heller akkurat...

For noen år siden hadde vi sex et par ganger og var nesten sammen. Dum som jeg var traff jeg en annen jente som senere var utro mot meg, nå angrer jeg så sykt mye. Tenk at jeg "hadde" verdens beste jente, og ødela alt. Vi er nå heldigvis gode venner nå, men jeg vil mer!

Vi skal drikke sammen på lørdag. Forhåpentligvis vil litt alkohol gi meg mot nok til å prøve meg på henne igjen. Dessverre er jeg nok havnet i "friendzonen" hennes :(

Ulykkelig forelska jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Litt lik situasjon som meg selv. Jeg datet han jeg nå er forelsket i for et år siden, men kontakten gled vel ut i sanden fordi jeg da ikke var interessert. Han gikk videre forståelig nok, og jeg også. Mulig han har kjæreste nå også.. Vi har ingen kontakt lengre, men jeg ser han fremdeles ukentlig likevel, og nå i det siste har jeg plutselig begynt å tenke på han og hva som kunne vært med oss. Tungt å vite at jeg "hadde" han, men rotet det vekk.

Fortell hvordan det går på fest på lørdagen da. Høres ut som at du fremdeles har en sjanse om du "spiller" kortene riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da må jeg faktisk si det er bedre å bare være monoton og ikke føle noenting, slik det er blitt hos meg etter uendelige avvisninger.. da blir man kald som en stein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg har fallt for en opptatt gutt, og det kraftig...! klarer ikke å stoppe å håpe på at det blir oss en dag :( er helt forferdelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fallt for en opptatt gutt, og det kraftig...! klarer ikke å stoppe å håpe på at det blir oss en dag :( er helt forferdelig!!

Ja, vet. Det er selvtortur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_per_*
Føler med deg. Litt lik situasjon som meg selv. Jeg datet han jeg nå er forelsket i for et år siden, men kontakten gled vel ut i sanden fordi jeg da ikke var interessert. Han gikk videre forståelig nok, og jeg også. Mulig han har kjæreste nå også.. Vi har ingen kontakt lengre, men jeg ser han fremdeles ukentlig likevel, og nå i det siste har jeg plutselig begynt å tenke på han og hva som kunne vært med oss. Tungt å vite at jeg "hadde" han, men rotet det vekk.

Fortell hvordan det går på fest på lørdagen da. Høres ut som at du fremdeles har en sjanse om du "spiller" kortene riktig.

Uff det gikk ikke helt som planlagt. Hun ville ikke gå ut, men hun skriver veldig mye til meg på msn da. Tror egentlig hun hintet til at jeg skulle besøke henne istedet for å gå ut.

Men jeg var så øltørst! Og jeg gikk ut med noen andre venninner istedet. Men nå på søndag spurte hun meg om ikke vi kunne finne på noe til uka, så jeg har nok fortsatt sjans :). Må være litt optimist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Slenger meg på denne tråden. Jeg har falt for en på studiet mitt. Jeg blir gal av å ikke vite om det er gjensidig, eller om jeg har en sjans i det minste. Han sender så blanede signaler...det verste er å ikke vite...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Slenger meg på denne tråden. Jeg har falt for en på studiet mitt. Jeg blir gal av å ikke vite om det er gjensidig, eller om jeg har en sjans i det minste. Han sender så blanede signaler...det verste er å ikke vite...sukk...

årgh, dumme blandede signaler! Det verste er definitivt å ikke vite. Hadde man visst kunne man 1: Satset. 2: Gått videre.

Jeg er stuck, klarer ikke å gi slipp helt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente

Men hva med å spørre disse gutta?? Inviter de ut på øl, kaffe eller hva som helst... Vet det er kjempe vanskelig, vært der ofte selv, men da får man i alle fall vite!!! Risikoen er jo å bli avvist og ha det kjipt en liten stund, men da kan man gå videre og forhåpentligvis treffe andre spennende gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med å spørre disse gutta?? Inviter de ut på øl, kaffe eller hva som helst... Vet det er kjempe vanskelig, vært der ofte selv, men da får man i alle fall vite!!! Risikoen er jo å bli avvist og ha det kjipt en liten stund, men da kan man gå videre og forhåpentligvis treffe andre spennende gutter :)

Det er nok absolutt det lureste å gjøre :) Grunnen til at ikke jeg tør det er at jeg kommer til å se denne gutten regelmessig fremover i et år, og hvis jeg evt. blir avvist av han tror jeg det kommer til å være ubehagelig for meg å stadig møte på han. Derfor gjør jeg ikke så mye annet enn å få ut frustrasjon på KG ;p Det hjelper meg iallefall litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente
Det er nok absolutt det lureste å gjøre :) Grunnen til at ikke jeg tør det er at jeg kommer til å se denne gutten regelmessig fremover i et år, og hvis jeg evt. blir avvist av han tror jeg det kommer til å være ubehagelig for meg å stadig møte på han. Derfor gjør jeg ikke så mye annet enn å få ut frustrasjon på KG ;p Det hjelper meg iallefall litt :)

ja det gjør det litt værre.... hmmm. Ingen annen lur måte du kan finne ut av det på da... ??!? Felles venner/bekjente så alle kan dra på byen å drikke øl... ? Eller andre anledninger hvor det blir mer naturlig å prate sammen... Inviter på fest... Vet ikke jeg altså, samme greia selv med meg for en tid tilbake og jeg ble veldig veldig avvist. Han gadd ikke svare engang, så fikk ut litt frustrasjon her inne jeg også. Tittel - ARGH ha ha

Ikke enkelt med disse gutta ! Har skjønt for lenge siden at jeg ikke skjønner de... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette skriver eg ikkje for å være teit damer ;), men noen av dere iallefall (har opplevd d) har en tendens til å overtenke signalene dere blir gitt. Har sjøl vært litt dårlig på å sende signaler og har sendt en del blandete... Istedenfor å tolke de som et positivt signal har de blitt sett på med usikkerhet? Hva i all verden kan dette bety?

Med mindre gutta er playars sender de ikkje ut signaler hvis de ikke vill noe og jeg tenker at jeg må bli bedre til å gi tydligere signaler kanskje... samtidig som dere må prøve å se det positive i signalene og ikke overtenke for mye på d xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest-jente

Enig, vi bør definitivt bli flinkere til det !! Men dessverre er det slik at det er sånn vi er satt sammen.... idioti - ja he he. Men på godt og vondt må jeg vel påstå.

Men det blir jo litt vanskelig å ikke tenke og tolke for mye når man ikke får tydelige signlaer... Og når man har møtt på en del players eller "mindre snille gutter" så blir man litt smårar innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig, vi bør definitivt bli flinkere til det !! Men dessverre er det slik at det er sånn vi er satt sammen.... idioti - ja he he. Men på godt og vondt må jeg vel påstå.

Men det blir jo litt vanskelig å ikke tenke og tolke for mye når man ikke får tydelige signlaer... Og når man har møtt på en del players eller "mindre snille gutter" så blir man litt smårar innimellom...

Hehe, nei eg tenkar d ikke e lett å skille mellom de som gjør d ubevist og de som faktisk vet at signalende de sender gjør damene gal xD .. Kjedelig denne her, i mitt tilfelle så føler jeg bare at det ligger masse løse tråder i luften og ubesvarte spørsmål.. egentlig litt negativ energi og det har gjort at eg har trukket meg litt unna. Igjen et merkelig signal å sende xD men sån er no d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjeste-jente

Men hvorfor kan man ikke bare droppe noe spillet og være ærlige mot hverandre? Hva er egentlig så farlig med det?? Har aldri forstått det... Skjønner jo at det så klart er mye usikkerhet og "spill" i begynnelsen av dating eller forhold, det er jo bare naturlig, men blir innimellom for mye av det gode!

Og innimellom vil jeg bare vite om gutten/mannen jeg dater faktisk liker meg og vil bli bedre kjent. For det kan jo ikke være noe farlig å si akkurat det vel - at man ønsker å forsette å bli bedre kjent?? Å bli kjent er jo noe som tar tid og er jo ikke det samme som å si at vi skal leve sammen resten av livet... For hadde en mann sagt det til meg etter ett par dates hadde jeg løpt for livet jeg også ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men hvorfor kan man ikke bare droppe noe spillet og være ærlige mot hverandre? Hva er egentlig så farlig med det?? Har aldri forstått det... Skjønner jo at det så klart er mye usikkerhet og "spill" i begynnelsen av dating eller forhold, det er jo bare naturlig, men blir innimellom for mye av det gode!

Og innimellom vil jeg bare vite om gutten/mannen jeg dater faktisk liker meg og vil bli bedre kjent. For det kan jo ikke være noe farlig å si akkurat det vel - at man ønsker å forsette å bli bedre kjent?? Å bli kjent er jo noe som tar tid og er jo ikke det samme som å si at vi skal leve sammen resten av livet... For hadde en mann sagt det til meg etter ett par dates hadde jeg løpt for livet jeg også ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe jeg liker ikke dette spillet heller, syntes det er noe drit. Tror "spillet" egentlig handler om å teste motparten, for å få ut informasjon om h*n xD indirekte uten å spørre direkte liksom. Spurte jenta om hun ville finne på noe i helgen, hun skulle vekk og hun sa vi kunne finne på noe seinere og skulle gi en lyd... Jeg må altså vente helt til etter MANDAG før jeg kan FORVENTE å få en melding om å finne på noe igjen og det sucks... xD vet jo ikkje om hun kommer til å gi lyd fra seg.. imellom tiden vil ikkje eg virke påtrengende/innpåsliten siden jeg har tatt en del kontkakt først.. Så litt venting fremover.. men d må jo man tåle ;) hadde vært kjekt å bare vist "at man ønsker å forsette å bli bedre kjent" som du sier =)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...