Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Noe så lite tiltrekkende som negative mennesker finnes vel ikke. Ikke rart de stort sett er single..
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Noe så lite tiltrekkende som negative mennesker finnes vel ikke. Ikke rart de stort sett er single.. Nå var du veldig negativ.
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Sier som Frank Zappa: "Broken hearts are for assholes"
MRN Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Jeg får skrive det opp på den kjempelange lista mi over grunner til at jeg er singel Forresten, er det bedre å være falsk positiv enn realistisk negativ?
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Jeg synes det er greit med en blanding jeg. Det at man i hovedsak er positiv, men så er man negativ når man er i dårlig humør. Når det er sagt vil jeg legge til at det er ikke mange negative i parforhold som single, så jeg tror ikke det er noen sammenheng der.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Er det bedre med positive pessiminstiske mennesker?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #12 Skrevet 17. mars 2009 Jeg får skrive det opp på den kjempelange lista mi over grunner til at jeg er singel Forresten, er det bedre å være falsk positiv enn realistisk negativ? Haha, den havner nok på lista mi og! Jeg tror faktisk min nøkterne, ærlige og realistiske innstilling til livet kan skremme vekk en del folk. Jeg er ikke utpreget negativ og absolutt ikke en pessimist, men jeg er ikke den som løper rundt og lukter på blomstene hele dagen heller. Jeg mener superpositive mennesker alltid har en grad av falskhet over seg, hvis ikke så mangler de dybde og menneskelighet. Takler ikke å være for mye med folk som gapskratter av den minste ting og som aldri klager eller sier noe negativt - selv når noe faktisk er negativt. De takler vel heller ikke å være med meg i lengden, så det er jo bra det finnes forskjellige mennesker her i verden! Satser på jeg finner meg en bitter, misantropisk mann som jeg kan velte meg i elendigheten med en vakker dag.
mysan Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Jeg lurer på hva trådstarter mener med negativ... Og negativ hele tiden, eller negativ når det kommer til temaer som man selv er positiv til?
Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #14 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er negativ og rimelig pessimistisk, men ikke singel. Jeg prøver virkelig å gjøre noe med det, men finner ingen plasser som "lærer" enn å tenke positivt. Folk sier bare "det er jo bare å tenke positivt det, slutt å være så negativ" men tro meg, det er ikke "bare å bare".
Gjest nypose Skrevet 24. mars 2009 #15 Skrevet 24. mars 2009 Det er ikke plass til å bare være et menneske nå eller? Man skal ikke være for negativ, men heller ikke sprudlene glad.. Hallo, dette er LIVET. Dette er greia. Det er svært, fullt av sterke opplevelser i positiv og negativ betydning. Bare vær. Er folk negative, har de det som regel ikke noe godt. Skal de skjule det da? Akkurat som man skulle be mennesker som netopp har opplevd noe godt om å være så snill å ikke smile når de omgåes andre. Come on!!!!!!!!!!!!!! Våkn opp og la livet leves..
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #16 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er enig med det, at det er bedre å være ærlig og realistisk, enn falskt positiv. For er det noe jeg misliker, så er det nettopp slike overdrevent positive mennesker. De er ikke ekte. Det er ikke normalt å være glad og positiv hele tiden. Har møtt noen slike opp gjennom årene. Og min erfaring, er at disse menneskene alltid har noe å skjule. Og så har jeg møtt folk som strør om seg med komplimenter i øst og vest. De sier at du har gått ned i vekt, selv om du i virkeligheten har gått opp. Og de sier at du ser SÅ fresh ut i dag, selv om det føles som om du har blitt kjørt over av en traktor, og at du faktisk ikke har sovet på tre døgn. Eller de sier at du er SÅ fin på håret i dag, og så var det akkurat denne dagen du ikke fikk til håret....!Da skjønner man at komplimentene ikke er ekte. Selvfølgelig er det hyggelig med komplimenter, men da må de komme fra hjertet, og ikke være noe man strør rundt seg hele tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå