Gå til innhold

Lav sex-lyst er tabu

Fremhevede innlegg

Gjest Hannaaaah
Skrevet

Syns det er utrolig trist at det fortsatt i år 2009 er tabu og skamfullt å ha lav sexlyst. det er bare helt for jævlig. Alle skal ha sååååå bra sex og ha sex såååå ofte. Men hva med oss som ikke har lyst på sex og som ikke ønsker det? Vi blir jo latterliggjort og hånet, for dette er jo ikke "normalt".....

Det er liksom ikke lov å ikke ville ha sex fordi man nettopp ikke vil det. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Sikkert fint det.. bare gå inn i forholdet med en ny person å si "jeg ønsker ikke ha sex med deg.. untatt når jeg absolutt vil det, og det blir IKKE ofte!"

Så møter du kanskje til slutt en som ikke bryr seg om dine lave sexuelle behov grunnet at personen ikke har de selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du mener med lav sexlyst, men vil tro det ikke er så mange som er klare flere ganger for dagen som det kan gis inntrykk av. For noen er en gang i uka normalt, f.eks. Det er kanskje mange forventninger om at man skal ha høy sexlyst å skrike av orgasme hver gang, men virkeligheten er ikke bestandig slik. Likevel normalt å ha lyst på sex innimellom. Vet som sagt ikke hva du definerer som lav sexlyst.

Gjest Gjest
Skrevet

dere blir ikke latterliggjort og hånet.

jeg er selv en med litt for mye lyst (ifølge samboeren min). det betyr ikke at jeg på noen måte ser ned på verken han eller noen andre som skulle ha mindre lyst enn meg.

har flere venninner som mener at en gang i måneden hadde vært mer enn nok for dem dersom kjæresten hadde 'godtatt' det. jeg tenker vel aldri noe negativt om dem pga det.

ikke la deg påvirke av media og 'slik er det meningen at vi liksom skal være'.

Gjest Gjest
Skrevet
...ikke la deg påvirke av media og 'slik er det meningen at vi liksom skal være'.

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...