Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Kanskje et litt merkelig spørsmål, men jeg har bare lurt så veldig på det etter helga. Er nesten så jeg føler at jeg er forelska, men det er nok mer at jeg bare er veldig betatt av henne....
Gjest dylan thomas Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 (endret) I min erfaring er nå også slik at noen jenter utstråler mer sensualitet/seksualitet enn andre. Også av de man gjerne ikke er så interessert i, men utstrålingen er sterk. Eksen min var slik. Liten, lubben blondine, og aldri fornøyd med seg selv, men med en seksuell utstråling så sterk at man kunne se menn som møll mot lyset uansett. Vel, jeg så det i hvert fall. Edit: ER slik, ikke var slik! Endret 11. mars 2009 av dylan thomas
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Det er ikke alltid de peneste om er de mest sexy! Er dette nytt for deg....?
Gjest dylan thomas Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Neida. Jeg lærte det for 7 år siden jeg. Det skal dog sies at jeg anser henne som den vakreste nå da, men det kan jo være en viss grad av subjektivitet i det.
Gjest Gjest jente Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Neida. Jeg lærte det for 7 år siden jeg. Det skal dog sies at jeg anser henne som den vakreste nå da, men det kan jo være en viss grad av subjektivitet i det. Så søtt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå