Gjest Gjest_Kaare_* Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Vi var på nachspiel med et annet og da ukjent par. Hun var bifil, mens min er helt hetero i likhet med meg og den andre mannen. Det ble endel erotisk prat som endte opp med at den andre mannen ønsket at min kjæreste skulle beføle den andre damens bryster. Hun gjorde det og synet var pirrende også for meg. I ettertid synes også min kjæreste at settingen var pirrende, men hun ble ikke direkte kåt da det skjedde. I ettertid fabulerte vi litt om tenkte utfall av denne situasjonen, og det har åpenbart satt noen tanker i sving hos henne. Så de tenkte utfall når vi diskuterte oralsex ble rangert på følgende måte hvis hun skulle tenke fra enkelt til mer komplisert mht å flytte grenser. 1. Jeg slikker den bifile damen 2. Hun og den bifile suger meg 3. Hun blir slikket av den bifile og meg samtidig 4. Hun blir slikket bare av den bifile damen 5. Hun slikker den bifile sammen med meg 6. Hun slikker den bifile alene 7. Begge damene suger den andre mannen 8. Hun suger den andre mannen alene Hun er nå helt klar for punkt 1-3 og blir kåt av å fantasere om dette. Vel, dette er kanskje litt latterlig, men det var nå engang slik hun tenkte hvis det blir noe mer med dette paret. Litt overraskende er det at mannen ble problemet i hennes tankeverden. Samleie med han er f eks helt uaktuelt. Kanskje overraskende siden hun er helt hetero? Hva ville du som kvinne tenkt?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville tenkt ja takk til punkt 2, 4 og 6, og no thank you til de andre Og kanskje lagt til å bli tatt av "deg" og den andre mannen samtidig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå