Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Her er et bilde av vofsen min Rambo..Tror bildet er tatt for i alle fall tre år siden, da var han vel rundt året tror jeg. Nå har han litt lengre pels, og har fått en del mer grå hår (eller sølv), som kommer av at han har 50% yorkshire terrier i seg. :)

http://i42.photobucket.com/albums/e337/caj...bo/HPIM1314.jpg

Så søt han var! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var kjempefin. :jepp:

Er fornøyd med den ja! :)

Så søt han var! :strix:

Ja lille voffsi min :rødme:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har jo vært koselig. :) Vært på trening, renset to av tre akvarium (det siste har jeg beordret han til å ta seg av ;) ), spist pizza fra peppes, sett film og koset. Det er så godt med disse gode dagene når man egentlig sliter i forholdet. :) Jeg er veldig fram og tilbake, opp og ned i forhold til flytting. En stund tenker jeg at det kanskje hadde vært et kjempebra tiltak, men den neste stund tenker jeg at det vil være forholdets død. Må nok ta tiden til hjelp her ja.

Nå gleder jeg meg egentlig bare til mandag. For i morgen er butikkene stengt, og jeg skulle gjerne vært en tur på kjøpesenteret. :) Jeg er egentlig en sjelden shopper, men nå har jeg gavekort fra jul og bursdag som må bruker! :hoppe: :hoppe:

Slasken ligger inne og snorker. Jeg var lys våken, så stod opp, og etter hvert hørte jeg at snorkingen begynte. Dermed har jeg mistet lysten til å gå og legge meg, selv om jeg nå er trøtt. Men nå har jeg ikke hofter til å sove på sofaen, så må nok gå dit etter hvert, vekke han og få han til å snu seg over på siden. Han ligger på rygg nå, og da snorker han som verst. Dundrer i veggene.

Natta alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli en smule småbekymret! Samboer begynte å kjøre fra kompisen for over 45 minutter siden. Det tar ca. 25 min på denne tiden på døgnet, men han har fortsatt ikke kommet. Det er kjempedårlig føre i dag, så lille meg blir jo bekymret for at det har vært ulykke ute og gått. Hmmm..Mobilen hans er litt ødelagt, så det går ikke å ringe til han.. :(

Må vel bare vente og se. Har helt sikkert ikke skjedd noe. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som dere er i en god periode.

Håper det ordner seg for dere. :) Kom han hjem helskinnet?

Det ser dårlig ut på denne kanten, men vi får se. Jeg orker ihvertfall ikke å håpe mer, da blir jeg bare skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det har gått opp noen dager nå. Men det har det gjort før også. Så må nok se det an enda litt lenger. Nå har vi i alle fall endleig funnet en seng vi skal kjøpe! Dersom jeg ender opp med å flytte, så betaler han meg den halvdelen jeg betalte for sengen, så det er ikke noe problem at vi kjøper seng nå. :)

Ja det er ikke godt å si det der..Men kanskje lurt å prøve å ikke håpe alt for mye sånn som det ser ut nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Er bare en liten tur innom. Så leste jeg i dagboken min og at du skrev at det var lenge siden jeg hadde skrevet i din bok, og det er det :sjenert:

Har ikke hatt så mye ork til å skrive så mye i det siste. Men i dag er jeg mye, mye bedre :hoppe: Nesten helt bra.

Nå skal jeg en tur med svigerinnen min, så rekker ikke flere bøker nå, men bare måtte innom deg :jepp:

Så bra at det går bedre for dere for tiden Teriyaki. Krysser fingre for at det skal fortsette sånn, for det fortjener du :klemmer:

Og vofsen din var kjempesøt da :rødme:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ulva, der var du ja! Nei det er jo ikke så deilig å sitte og skrive en hel masse når man er syk. Jeg var nesten ikke på pc da jeg lå med spysjuken.. :)

Håper også det kommer til å gå bare oppover, men jeg gidder ikke å være så naiv at jeg tror at alt er i orden nå, for det er det jo ikke. Ting tar tid. :) Men har vært godt med positive dager. Vi har ikke kranglet hittil i år. :)

Nå har jeg akkurat vært på joggetur med den andre bikkja (større enn den som var på bildet). Så kaldt ute at jeg hadde to lag med spuperundertøy, flisgenser, treningsthigts og softshekkjakke. Likevell er jeg skikkelig kald nå. Men var jo godt med en treningstur ute, trener jo som regel inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et STORT hjertesukk for at kostholdstråden har blitt stengt! Spesielt den vi laget i dagbokdelen..Det var virkelig den tråden jeg besøkte flest ganger, og ut av de jeg satt aller mest pris på. Merkelig at det skulle ha så stor betydning, men jeg likte stemningen i tråden og alt det der..

Jaja..Hva skal man si da..Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki! :vinke: Vil gjerne følge med i dagboken din.

Håper 2010 kan bli et bedre år for deg og samboeren din. :klem: Skjønner at dere har litt å stri med. Godt dere har gode stunder likevel. Det må jo være et godt tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki! :vinke: Vil gjerne følge med i dagboken din.

Håper 2010 kan bli et bedre år for deg og samboeren din. :klem: Skjønner at dere har litt å stri med. Godt dere har gode stunder likevel. Det må jo være et godt tegn?

Heihei! :velkommen: !

Nei helt håpløst er det jo ikke, så vi får se hvordan det går dette her. :)

I dag har jeg hatt min første dag i nyjobben! Det gikk veldig fint, og tror jeg kan trives godt der. Men nå er jeg sliten. Er jo så mange inntrykk, og ikke minst litt uvant å stå opp tidlig (halv ni, men til vanlig blir det klokken åtte jeg må stå opp) og det å være på en jobb hvor du sitter svært lite i løpet av de 7,5 timene. Da jeg kom hjem hadde sambo laget middag som jeg hadde ønsket meg, så det var koselig. :)

Så hadde jeg i mitt kvinnehode tenkt at i dag skulle vi være sammen, men hadde så klart glemt å si det til sambo, så når kompisen ringte for å få han på besøk, så sa jo så klart samboer ja, så da ble det vel ikke noe av å være så mye sammen i kveld. Menmen, sånn går det når man planlegger ting uten å si i fra om det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. det er så utrolig typisk kvinnehoder da. Planlegging helt for egen maskin, uten å nevne noe til noen. :fnise: Men skuffa blir vi, okkesom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra det det gikk fint på jobben! :hoppe:

Det er typisk kvinner å planlegge og tro de sender ut telepatiske signaler til andre samtidig ja. :jepp:

I dag har jeg kjøpt meg Isprinsessen av Camilla Läckberg. I tillegg har jeg lånt En plass i solen av Liza Marklund på biblioteket.

I morgen skal jeg spise lunsj med en venninne. :nigo:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. det er så utrolig typisk kvinnehoder da. Planlegging helt for egen maskin, uten å nevne noe til noen. :fnise: Men skuffa blir vi, okkesom.

Hehe, ja :fnise: Ble litt sånn "ka faen?" (dialekt) inni hode mitt da jeg hørte at han planla noe annet, men så kom jeg på at jeg hadde jo ikke avtalt noe med han, så kunne liksom ikke bli sint heller da, hehe.. :sjenert:

Hei The Kitten! :)

Ja, andre må jo lese tankene mine, må vite!

Er isprinsessen en bok? Må ærlig innrømme at det er få boktitler jeg kjenner igjen bortsett fra disse kjempekjente som Ringenes herre, Harry Potter, Steig Larson osv. :)

Koselig med lunsj da!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja :fnise: Ble litt sånn "ka faen?" (dialekt) inni hode mitt da jeg hørte at han planla noe annet, men så kom jeg på at jeg hadde jo ikke avtalt noe med han, så kunne liksom ikke bli sint heller da, hehe.. :sjenert:

Hei The Kitten! :)

Ja, andre må jo lese tankene mine, må vite!

Er isprinsessen en bok? Må ærlig innrømme at det er få boktitler jeg kjenner igjen bortsett fra disse kjempekjente som Ringenes herre, Harry Potter, Steig Larson osv. :)

Koselig med lunsj da!

:Nikke: Det er en bok ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det er en bok ja. :)

Aha, så gøy da! :) Har selv aldri vært særlig til leseløve. Har prøvd et par ganger, men det er liksom ikke det jeg liker så godt. Trives mye bedre med å lese her på forumet, og å se filmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ulva35

:vinke: Teriyaki

Så bra det gikk bra på ny jobb og at du tror du kan trives :hoppe: Kjempebra start på det nye året på den fronten, så får vi tro at andre ting også ordner seg etterhvert.

Ha en fin dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teriyaki

Så bra det gikk bra på ny jobb og at du tror du kan trives :hoppe: Kjempebra start på det nye året på den fronten, så får vi tro at andre ting også ordner seg etterhvert.

Ha en fin dag videre :klemmer:

Takktakk :)

Gikk bra i dag også, og allerede 26 januar skal jeg reise på kurs til Oslo. :) Elsker å ligge på hotell, så det blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å ha noe å se fram til! :jepp:

Ja! Akkurat nå ser jeg mest fram til helgen, for da skal vi på stampfest! :) Det er så gøy. Først spiser vi god mat, med drikke, så går i etter hvert ned i grillhuset hvor det er godt og varmt, og etter en stund setter vi oss i stampen, og det er så godt! Og samtitid så gøy! Man er jo godt i siget innen det blir stamping.

Siden vi ikke får ha noen form for kostholdstråd, så skal jeg begynne å skrive opp hva jeg har spist her, slik at jeg fortsatt kan ha oversikt. :)

Så, i dag:

Frokost: Tre rugsprø med ost, skinke og masse agurk, et glass oboy

Lunsj: En klementin, og en og en halv baguett, ene med brunost og andre med ost, skinke og masse agurk

Middag: Magert svinekjøtt med karrisaus, babymais, gulrøtter, paprika, fullkornsris og nanbrød :rødme:

Kvelds: Hjemmelaget smoothie med klementin, drue, eple, pære, jordbær, banan, annanas og biola syrnet melk med jordbærsmak plus litt vann i da

Tror jeg er fornøyd med dagen i dag. :)

Ellers går det bra på forholdets front om dagen, og det er jo fint. Kanskje vi bare var inne i en skikkelig toårskrise? At selv om vi er veldig forskjellige, så er vi ikke så forskjellige at vi ikke kan leve og ha det godt sammen. Nå har vi i alle fall kommet oss ut av denne "onde" sirkelen, noe som er supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...