The Kitten Skrevet 3. oktober 2009 #461 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er enig med Ulva med tanke på at dere bør dele utgiftene sånn noen lunde likt. år Jeg krysser også fingrene for at du får jobben på skoringen. Lykke til! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 3. oktober 2009 Takktakk! Ja her er det han som betaler mesteparten av det "kjedelige" , også betaler jeg mestparten av maten. Men vi trør til for hverandre hvis den ene sliter litt en måned. Nå skal jeg ut på byen! :D Eller skal ha vorsspill her med mine beste veninner først, og SÅ skal vi på byen! Ha en fiin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det var skikkelig koselig i går! Veninnene mine kom litt over åtte, og mens vi var på vors sang vi, hørte på musikk, snakket, "stampet" (rar dansegreie fra østlandet), drakk og koset oss. Så fikk vi en kompis av kjæresten min til å hente oss, også dro vi på byen hvor vi danset og danset og danset. Klokken tre stengte byen, og de tok bussen hjem, mens jeg fikk samme fyren til å kjøre meg hjem igjen. Beste byturen på lenge! Den forrige var riktignok like bra, men så var det i slutten av juli da, så en stund siden. Kjæresten min var fortsatt i Trondheim, så det var en skikkelig jentekveld. Nå blir jeg bare mer og mer spent i forhold til dette intervjuet. Har så høye forhåpninger at jeg er så redd for den enorme skuffelsen dersom det går feil vei..Menmen, må bare forholde meg positiv og gjøre et godt intervju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er skikkelig nervøs!!! En og en halv time til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. oktober 2009 #465 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er skikkelig nervøs!!! En og en halv time til nå.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da har jeg vært på intervjuet. Tror det gikk bra, håper det gikk bra. Det skal vist være et "andreintervju" også, så er fortsatt et stykke unna ja. Får se hvordan det går dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. oktober 2009 #467 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så fint at du hadde det gøy på byen. Intervjuet gikk sikkert bra. Jeg krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jepp! Det gjør jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #469 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Lurer på jeg skal prøve meg på å lage hjemmelagete kjøttkaker. Eneste er at det er ikke så stor plass i fryseren, det er stappfullt. Har et kjøleskap kombinert med et fryseskap, så da blir det ikke så god plass. Jepp, det blir hotte kjøttkaker. Oppskrift fra matprat http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=13047 Endret 6. oktober 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. oktober 2009 #470 Del Skrevet 6. oktober 2009 De så gode ut. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 6. oktober 2009 De så gode ut. Ha en fin dag! Takk! Ikke hørt fra Skoringen enda, men det er vel ikke så rart. Har ikke gått et døgn en gang siden jeg var på intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Da er kjøttkakene ferdig! Har aldri laget kjøttkaker før, så er spent på hvordan de smaker. Men det får jeg ikke vite før seinere, for kjæresten min er på jobb, og halve gleden er jo å dele det med han. Så det blir hjemmelaget kjøttkaker med potet, gulrøtter og peppersaus litt seinere Ja, også har jeg tatt ut to muffinser fra fryseren. De bakte jeg på søndagen.. Endret 6. oktober 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. oktober 2009 #473 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da er kjøttkakene ferdig! Har aldri laget kjøttkaker før, så er spent på hvordan de smaker. Men det får jeg ikke vite før seinere, for kjæresten min er på jobb, og halve gleden er jo å dele det med han. Så det blir hjemmelaget kjøttkaker med potet, gulrøtter og peppersaus litt seinere Ja, også har jeg tatt ut to muffinser fra fryseren. De bakte jeg på søndagen.. Hvordan smakte kjøttkakene? Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #474 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan smakte kjøttkakene? Ha en fortsatt fin kveld De var kjempegode! De beste kjøttkakene jeg har smakt. Men nå er det under et år siden jeg begynte å spise kjøttkaker igjen etter mange, mange år hvor jeg aldri spiste det. Uansett, veldig gode. Og muffinsen var så god at jeg ble slapp i hele kroppen :rødme: Blir så søtsugen denne perioden av syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2009 #475 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så bra at kjøttkakene ble gode. Her har det vært alt-mulig-vær og jeg har brukt dagen til å lese og gå en lang tur. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. oktober 2009 #476 Del Skrevet 9. oktober 2009 Teriyaki Så bra at kjøttkakene ble gode da. Ble litt nysgjerrig jeg nå. Lurer på om det var noen spesiell grunn til at du ikke spiste kjøttkaker på mange år? Noen ganger er det jo sånn at om man blir syk f.eks rett etter at man har inntatt et måltid, så orker man bare ikke den retten på lenge. Det behøver ikke være noe galt med maten for det, man bare tenker på den gangen man ble syk og så mister man matlysten. Sånn det med meg og en veldig god pastarett som jeg likte veldig godt. Fikk noe magegreier dagen etter, som ikke hadde med maten å gjøre, men jeg har til dags dato ikke spist den retten igjen Har du hørt noe fra Skoringen da? Ha en fin fredag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 10. oktober 2009 Heihei! Har ikke vært innom dagboken de siste dagene, har skjedd så mye! Først om kjøttkakene Da jeg var kanskje fire år gammel skulle vi ha kjøttkaker til middag. Da mamma hadde satt smør på stekepannen gikk vi ned i kjelleren litt og så på Go elg, den serien som pleide å gå etter skoletid før. Plutselig kom mamma på at smøret var på en varm panne, så vi løp opp trappa, og der hadde steikepanna tatt fyr. Pappa kom akkurat inn døra etter å ha vært på jobb, så han fikk kastet en tue eller noe sånt på. Så det ble ingen skader i det hele tatt. Men jeg ble vettskremt, og da vi litt etterpå spiste kjøttkakene, var jeg så vettskremt og sjokkert at jeg likte ikke smaken. Siden den gang spiste jeg ikke kjøttkaker. Så sånn gikk den saken. Har ikke hørt fra skoringen enda nei. Men får vel svar snart. Besteforeldrene mine har vært på besøk de siste dagene, har vært kjempekoseig, men det er jammen rart å tenke på hvor fort de "utvikler" seg. Bestemoren min er så mye gamlere nå (kun utseendemessig) enn for bare to-tre år siden. Nå har veninnen min blitt tvangsinnlagt. Hun har prøvd å ta selvmord og hun er totalt ustabil. I dag har hun bursdag, men hun er innelåst der borte. Det er trist, og jeg har ikke vært helt i mine fulle fem de siste dagene. Har vært mye sammen med to andre veninner av meg som også er god venn med henne, så vi har fått pratet masse. Men nå er vi alle litt sliten etter disse dagene, så i kveld skal vi glemme alt sammen og ha det gøy på vors også en tur på byen. Jeg er veldig flink til å blokkere vonde ting ute, vet ikke om det er en bra eller dårlig ting, for det kommer alltid ut til overflaten før eller senere, enten det er noen timer, eller til og med noen år etterpå. Men nå føler jeg vi har fått snakket en del om det, og vi har alle grått litt, vi tar det alle tungt. Dermed har vi også bestemt at vi er nødt til å ta litt avstand fra hun som er så syk. Vi skal jo være der som venner og sånt, men vi kan rett og slett ikke hele tiden være dem hun snakker om alle problemene til, for det river en i fillebiter. Skal snart til byen nå, blir godt med en bytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. oktober 2009 #478 Del Skrevet 11. oktober 2009 Teriyaki Så trist med venninnen din Men bra hun får hjelp nå da. Får håpe hun får være der så lenge at hun blir bedre og ikke prøver på noe sånt igjen. At de ikke bare slipper henne ut etter en stund og overlater henne til seg selv. Skjønner godt at og at det går innpå deg. Veldig veldig bra at du og andre venninner er der for henne, men like viktig at dere ikke glemmer dere selv oppi dette. Tror det av og til kan være sunt å blokkere vonde ting, og levet i nuet og gjøre det beste ut av det. Som du sier så kommer det jo til overflaten før eller senere, men da er man kanskje mer klar for å møte det. Jeg vet ikke, men vet jeg har hatt en tendens til å blokkere vonde ting selv før i tida, og når det dukker opp har det vart vondt, men jeg har vært sterkere og mer klar for å gripe fatt i det. Ja det er rart å se den eldre generasjonen og hvordan de utvikler seg som du sier. Mye finere måte å si det på enn å si at de eldest Vi gjør jo det, og selv synes jeg det er så utrolig trist å se hvordan mamma "utvikler" seg. Jeg tror hun hadde holdt seg mye bedre om hun hadde hatt det godt. Fikk et komliment i går som gjorde meg glad. Vi hadde besøk av noen venner vi ikke hadde sett på noen år, og de sa jeg var akkurat lik, og hvor ble mine rynker av liksom. Jeg har jo hørt det før, men jeg ser i grunn ikke sånt selv, selv om Ulvemannen sier stadig at jeg har arvet genene fra den siden av familien som holder seg godt. Men er glad for det da. Håper veldig at du hadde en fin tur på byen i går, at du fikk koblet av og hadde det knallfint. Ha en fin søndag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei Ulva Ja det går jo litt inn på en når sånne ting skjer, men som du sier så håper jeg hun blir værende der en stund nå. Det trenger hun, rett og slett. Jeg har ikke hørt i fra henne, sendte bursdagsmelding på lørdag, men som ventet så fikk jeg ikke svar. Hun har nok ikke krefter til det. Turen på byen var fortreffelig! Trives så godt med mine veninner, kjæresten min og kjærestens kompiser. Det er sikkert mange som ville fått hakeslepp av en del av "grovhetene" som kommer ut av munnen på kompisene til kjæresten, og kjæresten selv, men jeg er vant til det, og jeg er vant til å bli "utlevert" i forhold til sexuelle preferanser, og jeg er vant til at de snakker grovt om meg og sånt. Det er egentlig bare artig. Men når jeg i tillegg blir påvirket av guttene og begynner litt sånn snakk selv, så ser jeg at mine sarte veninner får litt hake Hvorfor skal man ta seg så høytidelig, liksom. Sex og sånt er ikke et så privat tema for meg, ikke noe jeg føler for å holde skjult dersom jeg blir spurt. Men jeg skjønner jo også de som er av motsatt mening. Det er nok de som hadde blitt kjempesur dersom kjæresten og kompisene satt og sa sånne ting som de gjerne finner på å si. For et koselig komplemang da. Det er deilig å få bemerkninger på at du ser bra ut, og holder deg godt. Hmmm..Ja det er vel desverre sånn at stress, grbling og nerver gjerne går utover utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er masse, masse snø ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå