The Kitten Skrevet 17. desember 2009 #581 Del Skrevet 17. desember 2009 Når man er syk, så skal man synes synd på seg selv. For det er jo synd på deg. Min bror studere markedsføring i London. Han har vært der i halvannet år nå. Han kommer bare hjem på juleferie, og så skal vi (mamma, pappa og meg) sannsynligvis bort dit i februar en helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. desember 2009 #582 Del Skrevet 17. desember 2009 Teriyaki Er helt enig med kattungen her. Du har lov og synes synd på deg selv Spysyka er det verste som finnes. Så flink du er som klarte deg igjenom intervjuet når du var syk Krysser fingre for at du får jobben. Masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 17. desember 2009 #583 Del Skrevet 17. desember 2009 God bedring snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 17. desember 2009 Når man er syk, så skal man synes synd på seg selv. For det er jo synd på deg. Min bror studere markedsføring i London. Han har vært der i halvannet år nå. Han kommer bare hjem på juleferie, og så skal vi (mamma, pappa og meg) sannsynligvis bort dit i februar en helg. Så koselig! Teriyaki Er helt enig med kattungen her. Du har lov og synes synd på deg selv Spysyka er det verste som finnes. Så flink du er som klarte deg igjenom intervjuet når du var syk Krysser fingre for at du får jobben. Masse god bedring Huff ja, det har vært skikkelig ille. Har kastet opp seks ganger og det har vært såpass ille at jeg har grudd meg og blitt nesten lei meg ( ) hver gang jeg har kjent at det har nærmet seg. Men tror det er på bedringen nå. Har holdt seg stabilt siden forrige tur på toalettet, som er kanskje en time siden nå. God bedring snuppa! Tusen takk! Så søt du er Samboer var litt søt da. Kom hjem med masse cola, gold fish, mr.lee kyllingnudler og nå skal han kjøpe film. Vel..I tillegg ertet han meg mye for å være syk, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 18. desember 2009 Endelig ferdig med å spy. Fra halv et til halv sju i går kastet jeg opp seks grusomme ganger! I tillegg til at jeg hadde feber, og gradvis fikk jeg skikkelig vonde smerter i hoftene. Tror det skyldes at jeg lå på sofaen i over 12 timer i går. Stod opp flere ganger i natt pga. smertene, og klokken halv fire om natten gikk jeg i dusjen i håp om at det skulle lindres. Fikk sove etter hvert, og da jeg stod opp var det borte. Men kjenner allerede at det begynner å komme tilbake nå når jeg ligger i sofaen, men er ikke frisk nok til å gå ut av døra for å få bevegd hoftene litt enda, så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med den saken. Har så svake hofter. Svært irriterende. Så nå har jeg blitt skremt fra å bli gravid; Frykten for ekstrem svangerskapskvalme er enormt stor, hadde ikke klart å holde det ut. Bekkenløsning noe jeg vet jeg kommer til å få, for smertene i hoftene i natt var heller ikke til å holde ut. Har enda ikke fått tilbake matlysten. Tvang i meg nesten et helt knekkebrød til frokost, for jeg har ikke spist annet enn litt kjeks, litt goldfish, en halv pakke nudler og drukket cola de siste 27 timene. Så nå er det bare å håpe på at sambo ikke blir smittet, for jeg skal feire bursdagen min i morgen, og vil jo så klart ikke avlyse, men dersom han blir syk så må vi nok det. Var forresten veldig tynn og fin i mårrest. Er generelt fornøyd med magen, men har alltid tenkt den kunne vært et liiite hakk tynnere, og det var den i dag, men det er jo kanskje ikke så rart. Ellers er jeg fryktelig støl i magemusklene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har fått meg jobb!!!!!!! HURRAAAA :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #587 Del Skrevet 18. desember 2009 GRATULERER MED JOBB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #588 Del Skrevet 18. desember 2009 Endelig ferdig med å spy. Fra halv et til halv sju i går kastet jeg opp seks grusomme ganger! I tillegg til at jeg hadde feber, og gradvis fikk jeg skikkelig vonde smerter i hoftene. Tror det skyldes at jeg lå på sofaen i over 12 timer i går. Stod opp flere ganger i natt pga. smertene, og klokken halv fire om natten gikk jeg i dusjen i håp om at det skulle lindres. Fikk sove etter hvert, og da jeg stod opp var det borte. Men kjenner allerede at det begynner å komme tilbake nå når jeg ligger i sofaen, men er ikke frisk nok til å gå ut av døra for å få bevegd hoftene litt enda, så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med den saken. Har så svake hofter. Svært irriterende. Så nå har jeg blitt skremt fra å bli gravid; Frykten for ekstrem svangerskapskvalme er enormt stor, hadde ikke klart å holde det ut. Bekkenløsning noe jeg vet jeg kommer til å få, for smertene i hoftene i natt var heller ikke til å holde ut. Har enda ikke fått tilbake matlysten. Tvang i meg nesten et helt knekkebrød til frokost, for jeg har ikke spist annet enn litt kjeks, litt goldfish, en halv pakke nudler og drukket cola de siste 27 timene. Så nå er det bare å håpe på at sambo ikke blir smittet, for jeg skal feire bursdagen min i morgen, og vil jo så klart ikke avlyse, men dersom han blir syk så må vi nok det. Var forresten veldig tynn og fin i mårrest. Er generelt fornøyd med magen, men har alltid tenkt den kunne vært et liiite hakk tynnere, og det var den i dag, men det er jo kanskje ikke så rart. Ellers er jeg fryktelig støl i magemusklene.. Jeg krysser fingrene for at du er frisk i morgen, og for at din samboer ikke blir smittet. X God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) GRATULERER MED JOBB Tusen takk! Endelig var det min tur!! Takk for ønske om god bedring. Nå når jeg har vært oppe litt, kjenner jeg at jeg ikke er frisk. Er riktignok ikke kvalm, eller spyr lenger, men formen er kjempedårlig. Så vi får se ang. i morgen. Endret 18. desember 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 18. desember 2009 #590 Del Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer såååååå MYYYYE med ny jobb Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer såååååå MYYYYE med ny jobb Teriyaki Tusen takk!! Tror ikke det har helt synket inn enda. Plus at jeg har aldri hatt en jobb med SÅ mye ansvar, så det bli en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. desember 2009 #592 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skal du jobbe med da Teriyaki? Ha en fin lørdagskveld og kos deg med bursdagsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skal du jobbe med da Teriyaki? Ha en fin lørdagskveld og kos deg med bursdagsfeiring Jeg har fått en 100% stilling på fellerkjøpet hvor jeg har mitt hovedområde i kjæledyrsavdelingen. Siden det startes en ombyggingsprosess, så settes det også krav til mersalg og nyskaping. Dessuten får man jo alltid mer ansvar i en 100% stilling enn i en ekstrahjelp-stilling. Takk for det! Formen er ikke kjempebra enda, men etter mye vurdering har vi bestemt oss for å gjennomføre feiringen. Hvis jeg ikke er i form til å dra på byen i kveld så får jeg heller bli hjemme og gå til sengs når de andre drar ut. Det viktigste, og det mest artige er jo så klart tiden FØR byen. Nå drikker jeg smoothie for å få i meg så mye næring som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 20. desember 2009 #594 Del Skrevet 20. desember 2009 Så utrolig fint at du har fått deg ny jobb Grattis! Skal du nordover i jula? Har du fått ringt å sjekket om du får komme til psykologen? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #595 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Så utrolig fint at du har fått deg ny jobb Grattis! Skal du nordover i jula? Har du fått ringt å sjekket om du får komme til psykologen? Stor Hei Lissi! Takk for gratulasjoner! Det blir spennende. Jeg bor fast i Nord, og min nærmeste familie er også i Bodø, så skal ikke lenger Nord. Har familie på Andenes, men vi har ikke feiret jul der på mange år. Har vært et par timer, og det har vært greit, men han jatter for det meste bare med og blir bare sjokkert over nettet av negative ting jeg har opplevd gjennom årene, hehe. Siert liksom ikke så mye jeg tenker man må ha noe som helst utdannelse for å komme på/forstå. Plus at han foreslo at samboeren kunne være med en time. Men han er jo kun åpen på dagtid, og siden jeg ikke ønsker å ta fri fra jobb noen timer regelmessig, så får vi se hvordan det blir med det på nyåret da. Bursdagsfeiringen i går gikk veldig fint Ble riktignok litt kjedelig på slutten når vi dro på byen, for jeg hadde bare drukket fem øl pga. jeg har vært syk, og var dermed så og si edru. Så det i tillegg til at jeg er litt lei av byen om dagen og at det generelt var en dårlig bydag, så dro vi hjem igjen rundt klokken to. I dag har jeg ryddet og vasket litt, også har vi vært og spist middag på china garden. Endret 20. desember 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 20. desember 2009 #596 Del Skrevet 20. desember 2009 ÅÅ så du er i nord ja Deilig da! Høres ikke helt bra ut med han terapeuten. Det er viktig at man har kjemi og at du liker han. Skal ikke være så lett! Det blir bra med ny jobb! Søker og leter jeg nå Ha en fin søndagskveld, kinamat er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 20. desember 2009 #597 Del Skrevet 20. desember 2009 Gratulerer med overstått bursdag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. desember 2009 #598 Del Skrevet 21. desember 2009 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN Håper du koser deg masse i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 21. desember 2009 ÅÅ så du er i nord ja Deilig da! Høres ikke helt bra ut med han terapeuten. Det er viktig at man har kjemi og at du liker han. Skal ikke være så lett! Det blir bra med ny jobb! Søker og leter jeg nå Ha en fin søndagskveld, kinamat er godt Nei, han virket litt rar, hehe. Du finner sikkert noe uten problemer. Bursdagen er forresten i dag. Bare feiret den på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #600 Del Skrevet 21. desember 2009 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN Håper du koser deg masse i dag! Tusen takk! Men bursdagen er den verste jeg har hatt hittil. På et eller annet vis begynte vi å krangle i går. Vi hadde lagt oss, også ble jeg oppringt litt over tolv for gratulasjon fra en veninne, og da jeg la på spurte jeg om han kunne snu seg, for han snorker sånn om dagen, og da er det bare en stilling som fungerer. Endte med at jeg måtte mase en god stund, for han sovnet igjen, også sa han nei, også fleipet jeg med å si at "jeg har bursdag nå så du må gjøre som jeg sier". Da sa han bare "hold kjeft", men "reddet" seg inn med å si "hehehehe", ble likevel irritert og sa "det første du sier til meg på bursdagen er hold kjeft?" Så sa han bare irritert gratulerer med dagen. På et vis eskalerte ting og det ble skikkelig krangel. Han kom med kjipe kommentarer. Før det ble helt ille, på et punkt hvor det kunne gått tilbake og det ikke hadde trengte å bli FOR ille, så sa han helt ut av det blå "jeg angrer på at vi hadde sex i stad". Da ble jeg veldig lei meg. Siden det var bursdagen min ble jeg kjempelei meg etter hvert, og tenkte bare på at han klarte ikke en gang å la vær å si stygge ting og sånt når det er bursdagen min. Så endte opp med at jeg ble lettere hysterisk og satt på badet og skreik, høyt, lenge. Ble så fortvilet, for er det en dag jeg virkelig hadde trodd han kom til å ta SKIKKELIG vare på meg, så var det bursdagen. Så kom han ut av soverommet og prøvde å kjefte meg til å bli stille, også sa han at han hadde planlagt en kjempefin dag i dag, men det kunne jeg se langt etter nå. I mårrest før han dro på jobb, og så at jeg var lei meg, sa han bare at jeg måtte gjøre noe med psyken min. Ikke noe unnskyld, ikke gratulerer med dagen, ingenting. Nå har han sagt at gaven til meg i dag er at han ikke slår opp med meg, at han prøver en siste gang. Jeg har prøvd å virkelig be han om å vær så snill å prøv å omvende denne forferdeilge dagen, at jeg virkelig trenger at han i det minste kan være god mot meg på min egen bursdag. Men det virker ikke som om det kommer til å skje. Jeg tror at når han kommer hjem, så kommer han bare til å sette seg på pc og egentlig ikke være interessert i å være sammen med meg... Er skikkelig lei meg nå..Hver gang folk har ringt eller sendt melding i dag, så har jeg egentlig ikke brydd meg. Den eneste jeg bryr meg om å få koselig melding hos, og lovnad om en god dag, det er han det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå