Gjest Gjest_Kaare_* Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er en godt voksen mann som prøver å følge litt med i tiden. Samboeren min er ganske penisfokusert og elsker å se og ta på den mye mer enn i seksuelle situasjoner. Så jeg har etter hennes ønske lenge vært barbert på pungen og rundt penis. Hårene ovenfor er ca 5 mm lange. Nå vil hun at jeg også fjerner dette. Jeg synes det vil virke helt dumt da jeg jo har hår ellers rundt på mage, bryst og lår. Skjønner ikke helt hensikten, og er derfor også litt tilbakeholden. Selv har hun vært helt barbert i ti år. Hva er pirrende med en helt barbert mann nedentil?
Gjest Gjest jente Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er en godt voksen mann som prøver å følge litt med i tiden. Samboeren min er ganske penisfokusert og elsker å se og ta på den mye mer enn i seksuelle situasjoner. Så jeg har etter hennes ønske lenge vært barbert på pungen og rundt penis. Hårene ovenfor er ca 5 mm lange. Nå vil hun at jeg også fjerner dette. Jeg synes det vil virke helt dumt da jeg jo har hår ellers rundt på mage, bryst og lår. Skjønner ikke helt hensikten, og er derfor også litt tilbakeholden. Selv har hun vært helt barbert i ti år. Hva er pirrende med en helt barbert mann nedentil? Jeg foretrekker menn med hår. Må gjerne trimme det, men helt barbert synes jeg ikke er noe særlig pirrende. Jeg barberer meg selv, men synes altså ikke det er spesielt pent på menn.. Så smak og behag Du får prøve å si til henne på en okei måte at det er noe du ikke har særlig lyst til, det er jo til syvende og sist din kropp.
Caramela Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Foretrekker også menn som er barbert slik du er nå. Og forstår også at du føler det vil virke rart i forhold til hår på magen og slikt. Men du kan jo prøve en gang, er det ikke noe særlig så vet du det gror ut igjen
Gjest betty89 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Samme grunn som du helt sikker foretrekker glattbarbert skritt på henne?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Samme grunn som du helt sikker foretrekker glattbarbert skritt på henne? Hva i alle dager vet du om hans ønsker om en kvinne med glattbarbert underliv? Den motedritten der er heldigvis snart over.
kinkeline Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Jeg liker ikke menn som glattbarbert heller, men en jungel er heller ikke ønskelig. Trimmet er bra. Og smaken er som baken, det er nok bare hun som har svaret på spørsmålet ditt. Men det kan hende du og liker det? Er vel bare å prøve det en gang. Hvis du er absolutt imot, så må du bare si ifra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå