Gå til innhold

Sex med eks

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen av dere som har slått opp men som er gode venner med eksen likevel som fortsatt har uforpliktende sex i ny og ne? Vi slo opp som venner for et par uker siden og han foreslo det.

Jeg er av oppfatning at sex og kjærlighet er to forskjellige ting. To ting som riktig nok fungerer aller best sammen, for lidenskapelig elskov, men at følelsene ikke nødvendigvis må være til stede. Problemet er at dette er min forestilling om hvordan det er. Jeg har aldri prøvd det, prøvd å ha uforpliktende sex med en venn.. Jeg vet at temaet vil komme opp mellom oss, men jeg vet ikke om jeg kommer til å angre på det - kanskje det vil føles helt feil og ødelegge venneforholdet vårt. Jeg vil gjerne være singel lenge, men lurer på om jeg klarer meg uten sex. Kanskje er det beste å finne noen andre. Men hva tror dere og hvilke erfaringer har dere? Jeg setter pris på om dere tar i betraktning at jeg er helt uerfaren på dette området og ikke ønsker å bli betraktet som "sexgal" eller noe for det er jeg ikke... Jeg er bare ung og vil nyte livet :P

Endret av ~banshee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som ihvertfall ødelegger vennskapet er når den ene parsonen blir avvist av den andre personen.

Og er det ikke noe som heter at man angrer på alt man ikke forsøker og alt man prøver blir en erfaring. Åssen kan man angre på noe man ikke har gjort liksom?

Skrevet
Det som ihvertfall ødelegger vennskapet er når den ene parsonen blir avvist av den andre personen.

Og er det ikke noe som heter at man angrer på alt man ikke forsøker og alt man prøver blir en erfaring. Åssen kan man angre på noe man ikke har gjort liksom?

Gode poeng!

Et annet pluss er jo at vi kjenner hverandre så godt på det området nå, til å ha god sex...

Men sånn generelt, er det vanlig å ha sex med folk, type one night stands, som man ikke kjenner? Står jo så mye om det i damebladene, at det virker så vanlig... Er det så lett, å ha sex med noen man ikke kjenner? Og å ha sex med ens beste venn? Føler at dette er to kontraster - noe som fungerer best? "Spare" på kroppen min vil jeg ihvertfall ikke, ung og glad i kroppen min som jeg er ^^ Nå sier jeg ikke at jeg vil forte meg og fyke på den første jeg ser. Men sånn senere, når jeg har vendt meg godt til singeltilværelsen og når han tar opp temaet.

Skrevet (endret)

Min erfaring er at det uforpliktende er befriende, men har man funnet den nødvendige så blir det mer forpliktende.

Vanskelig å forklare slik til unge mennesker siden dere har mange opplevelser foran dere, men det er jo slik at man må jo ligge med forskjellige for å vite hva man liker.

Fordelen med å ha sex med en man kjenner er at man kan gjenta sexen slik at man utvikler seg litt. Ulempen er jo sjalusidramaet når du finner deg en annen gutt å utvikle deg videre med.

Man utelukker jo en del andre gutter når man skal prøve å være trofast og det er det jo best å være sikker på at man har funnet den rette. Og skal man vite det ordentlig så må man vel "tulle litt rundt omkring"?

Endret av waco
Skrevet

Jeg og eksen hadde det sånn, men det var først et par måneder etter det var slutt, tror ikke det er lurt når bruddet er ferskt og det er mye følelser inne i bildet..

Det kan også bli som et nytt brudd om en av dere treffer en ny og vil avsluttet sex-forholdet... Kan være ganske vondt det også.

Men jeg vil ikke råde mot det, for sex med en som kjenner deg er digg. sålenge ingen av dere får forhåpninger om noe mer :)

Skrevet

Takk for tips :) jeg og ser for meg at det bør bare bli når vi virkelig er klar for det og jeg og er redd for et brudd nr 2.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg er mann. Eksen min ville at vi skulle fortsette å ha sex etter at jeg slo opp pga. hun var utro.

Jeg nektet. Det vekker bare gamle følelser og sjalusi for min del. Men for noen funker det sikkert.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon selv. Vi er venner og skal fortsette med det. Men kommer nok til å ha sex iblandt, men det blir ikke ofte. Grunne til att det ikke skal skje for ofte er att vi ønsker ikke att det skal bli følelser innvolvert.

Nå vet jeg jo ikke hvordan dette vil gå, og regner med att det ikke fungerer over for lang tid. Vi er og veldig klare på att vi begge kan ha sex med andre.

Begge ønsker å være single lenge, så da kan jo sånnt forhold være praktisk.

Samtidig får jeg kanskje ett sånn forhold til en til, det er ikke en ex, men en jeg flørter med og vi har pratet om å bare ha ett sex forhold. Han bor også langt unna så der begrenser kontakten seg automatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...