Ak26 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei. Jeg er ei jente på 26 år som plutselig har fått plager med ubehagelige magesmerter ( helt nederst i magen ) - Ikke så vondt at jeg ikke klarer gå eller noe sånt, men ubehagelig og ømt på en måte.. Og små smerter nederst i korsryggen. Samtidig har jeg vært plaget mye med kvalme i det siste. Og for 2 dager oppdaget jeg plutselig brun utflod ( nesten svart!! ) - ikke mye, men nok til at jeg skjønte at dette ikke er normalt? Har ikke vært plaget med dette før.. Jeg hadde siste mens for ca 2 uker siden, og venter den igjen om ca 2 uker ( så jeg er sånn mer eller mindre midt imellom ) Har egentlig slått fra meg tanken om at jeg kan være gravid, da jeg bruker p-piller, men det er kanskje en mulighet det også? Samtidig er jeg usikker på om det kan være p-pillene som forårsaker dette - noe som jeg evt synes er rart, da jeg har brukt samme p-pillene i over ett år nå ( Loette ) I verstefall tenker jeg Kreft!!? dette kan vel være så mangt, men er det noen som vet noe om dette, eller som kanskje har opplevd lignende selv? Er i tillegg også mye trøtt, sliten og slapp, tørr i munnen og tisser ofte.. for å nevne noe. Har ikke hatt mye brun utflod etter den gangen for 2 dager siden, men resten av "plagene" er her enda. Help anyone? Burde vel kanskje ha bestilt en time til legen, men prøver her først
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hvor lenge har du hatt de andre plagene (trøtt osv)? Hvis alt har oppstått nå nylig høres det ut som det kan være en infeksjon av noe slag? Uansett bør du gå til legen med dette, ingen her kan gi deg sikre diagnoser, og det høres for meg ut som det er noe som kan trenge behandling.
Ak26 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Hvor lenge har du hatt de andre plagene (trøtt osv)? Hvis alt har oppstått nå nylig høres det ut som det kan være en infeksjon av noe slag? Uansett bør du gå til legen med dette, ingen her kan gi deg sikre diagnoser, og det høres for meg ut som det er noe som kan trenge behandling. Trøtt og uopplagt er noe jeg føler meg titt og ofte, men det varierer fra dag til dag.. vet ikke om jeg kanskje føler meg ekstra trøtt og uopplagt nå når jeg har den kvalmen hengende over meg.. At jeg tisser ofte og har mage og ryggsmerter er noe som har kommet nå nylig "sammen" med denne brunlige utfloden og kvalmen.. I tillegg til det jeg nevnte i sta så er jeg skikkelig oppblåst i magen, og da mener jeg skikkelig!! ser ut som om jeg ER gravid! men matlyst har jeg lite av...
Gjest Kirsebaer Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 (endret) ghg Endret 28. april 2009 av Kirsebaer
Ak26 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Ringte legekontoret i mårrest å forklarte situasjonen min, fikk time i dag kl.11.00 heldigvis Skeptisk.. Ser for meg at jeg går noen lange uvitende dager i møte, sikkert ikke alt hva legen klarer å finne ut heller.. om jeg da ikke er gravid, men tviler egentlig på det - hører sjeldent man blir gravid på p-piller. Så det gjenstår å se..
Gjest ¤bella¤ Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 hører sjeldent man blir gravid på p-piller. Så det gjenstår å se.. Vet om et par stk jeg...
Tintin Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Du må fortelle hvordan det gikk når du får vært hos legen da
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Hvordan gikk det hos legen?? Ser at det er et år siden, men jeg har akkurat de samme symptomene som du hadde den gang nå, og har ikke time hos lege før om 3 uker.. Håper du fortsatt er her, så kanskje du kan berolige meg litt
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er klar over at dette er en gammel tråd, men jeg har mange av de samme symptomene som TS. Lurer også på hvordan det gikk, både med TS og siste AB. Fant dere ut hva det var?
Gjest Jente 20 Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 Jeg har akkurat de samme symptomene nå, og lurer veeldig på hva slags svar hun fikk fra legen sin. (har glemt å ta p-pillen 3 ganger denne syklusen) Venter mensen om en uke, kommer ikke den, er jeg mest sannsynligvis gravid, er jeg ikke det, så er det noe rart på gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå