Gå til innhold

reisemål august?


galskap

Anbefalte innlegg

hei=)

lurer på om dere har noen reisetips til billige steder å reise med samtidig litt og finne på?=) har vært i side i tyrkia og likte meg der (bortsett fra beliggenheten til hotellet) men synes en uke var litt kort. og prisforskjellen på ei og to uker er jo så og si ingenting:S så jeg og forloveden vil kanskje prøve oss på to uker. men da bør det være ett relativt billig sted og oppholde seg, stranden må ligge nærme og shopping vil jeg gjerne ha:P

noen tips?

tenkt litt på bulgaria men hørt at to uker der blir kjipt:/

fint om noen svarer!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det aller billigste jeg kan tenke meg tror jeg må være Palanga i Litauen. Det ser helt nydelig ut der med flotte strender og mye fint å se :) Kunne veldig godt ha tenkt meg en tur dit selv. Og Litauen er jo latterlig billig på det meste. Med to uker har man jo også mulighet til å reise til Vilnius eller kanskje en tur til Lativa? Norwegian har flybilletter fra Oslo fra kr 199,-

Forøvrig, hvis dere driver og skal bestille nå har Hotell.com sånn supertilbud for øyeblikket, med priser ned i 50% på hoteller i hele Europa - kan være verdt å sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller billigste jeg kan tenke meg tror jeg må være Palanga i Litauen. Det ser helt nydelig ut der med flotte strender og mye fint å se :) Kunne veldig godt ha tenkt meg en tur dit selv. Og Litauen er jo latterlig billig på det meste. Med to uker har man jo også mulighet til å reise til Vilnius eller kanskje en tur til Lativa? Norwegian har flybilletter fra Oslo fra kr 199,-

Forøvrig, hvis dere driver og skal bestille nå har Hotell.com sånn supertilbud for øyeblikket, med priser ned i 50% på hoteller i hele Europa - kan være verdt å sjekke ut :)

takk for tips=) skal sjekke det ut jeg=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...