Gå til innhold

hjelp oss!!!

Fremhevede innlegg

Gjest margootje
Skrevet

Oj, så voksent, dere krangler om sympati på internett, i stedet for å skaffe en barnevakt og ta opp det dere trenger å snakke om ansikt til ansikt... Beklager at jeg blir spydig, men dette tar vel kaka?

Hvis far er nødt til å arbeide overtid hver dag, er det noe feil med arbeidsplassen.

For meg er det helt uaktuelt å få barn uten en skriftlig (ja, faktisk - jeg elsker mannen min, og stoler på ham, men noen ting er viktige å diskutere grundig & få ned på papir) avtale om at vi skal ta like lang permisjon, begge to. Det er livsviktig for familien at far er med fra første stund - når barnet blir født, har mor allerede ni måneders forsprang, og det har lett for å bli en ond sirkel: Mor kritiserer far for at han ikke tar ansvar, samtidig som hun ikke lar ham slippe til, han gjør jo alt feil, far reagerer lite voksent, furter i stedet for å sende mor på helgetur alene, osv.

---men også onde sirkler kan brytes, så lykke til!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

nei her er det overdrivelser... jeg er den som skrev innlegget og far kaster seg ikke over ungen av pur glede, han sier jo selv til meg at han vil ha litt fred og ro etter arbeid, og vil ikke at jeg leverer ungen fra meg til han, med en gang, jeg får ta hensyn til om han er uthvilt den dagen, da kan han passe ungen litt mere..... det har han sagt dusinvis av ganger!

Det er DA jeg ikke får gjort noe..... synes dere det er rettferdig folkens?

Og faren orker heller ikke å ta så mye bæsjebleier og ikke bade ungen og ikke gi ungen grøt, når far faktisk HAR barnet.... nei det orker han ikke....

Og jeg bruker ikke 2 timer på å gjøre meg i stand, jeg bruker en time på kvelden til å fjerne sminken, spise og ta meg en røyk og gå på do...

Jeg har foreslått at vi ikke trenger å holde han hele tiden, men da mener han at jeg overser ungen.... og han har aldri passet et barn før i hele sitt liv, mens jeg har sittet barnevakt for en gutt fra han var 10 mnd til han var nesten to år....

Skrevet

Vi tar ikke en privat diskusjon på forum. Stenger derfor tråden nå.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...