Gå til innhold

Kurs


Glowing Eyes

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg å ta en del slike kurs rettet mot helse og sosialfag.

Og for eksempel motivasjonskurs og aktivørkurs. Ellers kunne jeg tenkt meg å gå dypere inn i hvordan man forstår oss mennesker :) Og noen selvutviklingskurs eller (bli kjent med deg selv kurs)

(Jeg for min egen del vil ikke ha kurs der det er eksamen inni bildet. Tenker kurs der jeg får komplendium eller hva det nå det heter. )

Hvilke type kurs kunne du tenkt deg og ta?

Og eventuelt hvis du allerede er i gang eller har gjort det tidligere, hva erfaringer fra kurset har du gjort deg? Var det nyttig/unyttig? I klasserom, eller brev/internettkurs eller.... andre ting?

Her kan du finne kurs

Aftenskolen

Kursagenten

Kursguiden

Utdanningshuset

Endret av Glowing Eyes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissBella

Jeg kunne tenke meg å gå kurs mot det å bli fotograf. Jeg elsker å ta bilder og synes det er veldig interessant. Det blir nok ikke med det første men etter hvert så kunne jeg nok tenke meg det.

Også språk kurs. Lære språk som spansk og italiensk. Jo flere språk man kan i den bransjen jeg jobber i, jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har veldig lyst til å delta på kurs i førstehjelp ved selvmordsfare. Mener at det er viktig å kunne noe om dette.

Ellers kunne jeg tenke meg å gå på forokurs for å lære litt mer om fotografering, samt kurs i selvforsvar. Kunne også tenke meg kurs som går på det med å bli bedre kjent med seg selv, få økt selvtillit og bedre kontakt med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har veldig lyst til å delta på kurs i førstehjelp ved selvmordsfare. Mener at det er viktig å kunne noe om dette.

Ellers kunne jeg tenke meg å gå på forokurs for å lære litt mer om fotografering, samt kurs i selvforsvar. Kunne også tenke meg kurs som går på det med å bli bedre kjent med seg selv, få økt selvtillit og bedre kontakt med andre.

Fins det førstehjelp i selvmordsfare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...