Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er 17 og har aldri vært hos Gynekolog. Har lyst til å ta en tur, bare for å sjekke at "alt er som det skal" der nede. Så lurte på om jeg kunne ta dette på helsestasjonen i byen min? Husker ikke om det går ann, så lurte på om noen her viste det. Og det er vel kanskje gratis? Har ikke allverden med penger, og bor bare med pappa, og han blir superflau når han må kjøpe tamponger.. Så syntes det blir litt dumt å spørre om han gidder å betale en tusenlapp for gynekologtime for dattra si..
lovenemo Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Tror du kan gjøre det ja. Er bare å ringe å spørre
Dr.Feber Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Møt opp ved helsestasjonen, det ordner seg! Ikke skumelt!
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 tror du de har time på dagen? Er bare oppe på tirsdager fra halv 3 til 5.
Gjest Miley Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Her i byen har de kølappsystem. Du trekker kølapp når du kommer. Her er det ikke mulig å bestille time på forhånd.
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Her i byen har de kølappsystem. Du trekker kølapp når du kommer. Her er det ikke mulig å bestille time på forhånd. Vi har sånne pinner med nr på i byen min. Men er det slik at når jeg da går inn, så kan jeg be om en undersøkelse der og da? Eller må jeg evt komme tilbake om en uke?
Gjest Miley Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Vi har sånne pinner med nr på i byen min. Men er det slik at når jeg da går inn, så kan jeg be om en undersøkelse der og da? Eller må jeg evt komme tilbake om en uke? Her får du GU med en gang.
lovenemo Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Tror man skal få det med en gang. Men siden de har åpent bare en dag i uka er det sikkert lurt å komme dit litt tidlig, slik at du slipper å vente så lenge i tilfelle du må bestille time til uka etter.
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Okei, takk Har legetime en halvtime før det åpner, så kjempetidlig ute kan jeg ikke være. ( Legetimen er ang henvisning til psykolog og sånne "depresive" ting, så at han skal undersøke underlivet mitt etterpå har jeg ingen interesse av. Og i tillegg er jeg veldig flau av meg, og hadde vel bytta lege om jeg måtte møte han hver gang det er noe galt med meg i ettertid ( noe som er ofte ) Men takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå