MarianneE Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Barbie er 50 år i år, og i den anledning; Husker du din første Barbie? Jeg og min søster fikk en hver av denne: http://www.flickr.com/photos/johubris/3334431655/ men aerobicdrakten var blå husker jeg.
angeleyes Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Husker ikke den første barbien jeg fikk, men husker da jeg fikk en hest som barbie kunne ri på. Den var hvit og helt fantastisk må vite
LilleSiri Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Kan ikke garantere at dette var den første, men jeg tror det http://www.janturner.com/images/barbies/5471%20sea.jpg Husker jeg ønsker meg den store båten som hørte til, men fikk den aldri. Akk, hvilke traumer
MissStiles Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde ikke Barbie. Jeg lekte med Playmobil også hadde søsteren min interesse for Barbie. Også byttet vi på å leke med det ene også det andre.
Gjest Elastica Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk aldri Barbie, jeg fikk duste-Sindy.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Jeg ville ikke ha Barbie, men fikk etter en tid Sindy i stedet. Og så kjøpte jeg selv en Petra - en annen konkurent til Barbie. Jeg hadde hest og vogn og et tonn med klær og ...
Gjest Emera Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk aldri Barbie, jeg fikk duste-Sindy. Jeg hadde også Sindy. Aerobics-Sindy, med blå turndrakt og blått danseskjørt... fin altså. Men jeg hadde Barbie også, da.
Gjest virvelvind Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Min første var en Cindy-dukke, men det var vel kanskje ikke Barbie, så det blir vel Baywatch-barbien min det:)
teebie Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Safari-Barbie var den første;) Men Diamant-Barbie var det største!!! Nå er ettertid var faktisk Safari-Barbien finere.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk den Barbien med lyse rosa ball kjole, den hadde selvlysende stjerner over HELE kjolen og var stor stas for oss jentene i bursdagsbesøket mitt! Det var tider det, hehe.
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2009 Jeg fikk den Barbien med lyse rosa ball kjole, den hadde selvlysende stjerner over HELE kjolen og var stor stas for oss jentene i bursdagsbesøket mitt! Det var tider det, hehe. Å, en ønsket jeg meg, men fikk aldri.... Min 2 år yngere søster og jeg spleiset på bil til Barbie og hun hadde sofa/stol/bord mens jeg hadde badekar. Plutselig var vi de kuleste i gata.
ToveM Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Fikk min første Barbie på begynnelsen av 60-tallet. mao en av de aller første. Hadde en far som var sjømann, han kjøpte den i USA, og den hadde grønn ballkjole på seg.
kleshenger Skrevet 10. mars 2009 #13 Skrevet 10. mars 2009 Jeg husker jeg fikk Ken som prins, hadde mange Barbie og husker ikke hvilken jeg fikk først. Jeg husker den fine hvite hesten med ledning som gjorde at hesten gikk av seg selv. Min lillesøster fikk den, og jeg ble så sjalu at ledningen klippet jeg over. Da ble det mye bråk.
Tabris Skrevet 10. mars 2009 #14 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg husker godt min første Barbie, fordi jeg hadde vel bare to Barbies og en Ken. Jeg lekte som regel mer med hesten og hundene, med Barbie som "statist". Men vet ikke helt hvor jeg skal finne bilde av den på nett. Endret 10. mars 2009 av Tabris
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #15 Skrevet 10. mars 2009 Jeg husker jeg fikk Ken som prins, hadde mange Barbie og husker ikke hvilken jeg fikk først. Jeg husker den fine hvite hesten med ledning som gjorde at hesten gikk av seg selv. Min lillesøster fikk den, og jeg ble så sjalu at ledningen klippet jeg over. Da ble det mye bråk. Åh, jeg hadde den hesten også! Med vogn og greier, var jo helt fantastisk:) Klippet ledningen jeg også, fordi jeg synes det så så teit ut når den kom ut av rumpen. Lite visste jeg at den ikke ville kjøre av seg selv etterpå Hadde forøvrig drøssevis av barbiedukker, biler, møbler og dyr. De ble stylet og klippet, knakk hoder og armer og det meste, men gøy var det:)
Gjest LanaLane Skrevet 10. mars 2009 #16 Skrevet 10. mars 2009 Jeg arvet barbiene mine, og lekte med dem til hunden min spiste dem(hadde en Midge som jeg brukte som heks etter hun var tygd på), men jeg husker godt den første helt nye jeg fikk. Det var Barbie i gullklær med stjerner på, med sånn spray og sjablong som gjorde håret rosa. Etterpå fikk jeg Skipper i samme serien og hun elsket jeg til den dagen hun forsvant...
Gjest Roxie Hart Skrevet 10. mars 2009 #17 Skrevet 10. mars 2009 men jeg husker godt den første helt nye jeg fikk. Det var Barbie i gullklær med stjerner på, med sånn spray og sjablong som gjorde håret rosa. Jeg hadde samme! Var så stas med den sprayen, men sjablongen fikk jeg aldri helt taket på
Inwe Skrevet 10. mars 2009 #18 Skrevet 10. mars 2009 Husker ikke hvem jeg fikk først, men hadde endel! Ellers fikk jeg barbiebåten til jul. Den var fin, rosa og hadde milkshake maskin. Da fikk jeg plutselig mye besøk fra jentene i gata gitt Husker også at jeg aldri fikk noen Ken, så klippet av håret på noen av dukkene, slik at de kunne være menn
MellonCollie Skrevet 10. mars 2009 #19 Skrevet 10. mars 2009 Det var Barbie i gullklær med stjerner på, med sånn spray og sjablong som gjorde håret rosa. Dette var den første barbien jeg fikk også. Og lurer på om det også var den eneste, jeg var aldri noen Barbiejente. Som noen over her, så lekte jeg heller med playmo eller lego
Gjest Wind Skrevet 10. mars 2009 #20 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Å, disse minnene. Jeg hadde diverse slike dukker, men bare en Barbie (har den ennå, jeg.. ), og det var Barbie med rideklær. Hjelm og greier. Fikk en hest i samme slengen som gikk av seg selv. Galopp-lydeffekter mens hesten så vidt beveget seg forover. Men jeg var vel også mer sånn at jeg heller lekte med lego med broren min. Endret 10. mars 2009 av Wind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå