Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ligger våken pga smerter nederst i magen. Er som luftsmerte, og i hele dag har jeg hatt vondt i venstre side mot lysken. + vondt i korsryggen. Er menslignende smerter. Men har hatt dette noen dager nå, så føler ikke mensen er rett rundt hjørnet.

Har også ømme brystvorter, og har hatt det ei stund nå..

Har gått 4-5 dager siden jeg skulle hatt mensen.. Men dagen jeg skulle ha det var testen negativ. Vet at det kan være for tidlig å teste om man har sen Hcg produksjon.

Kan det være at disse smertene er tegn på graviditet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei Janec! Jeg vil anbefale deg å ta en ny test nå som du er noen dager over! :)

Min første test var negativ, men jeg visste det var noe på gang, så jeg tok ny test noen dager over, og den var positiv :) Lykke til!

Skrevet

Virker mer som smerter man har før mensen! :P

- og det kan jo være at du engster deg! eller om du er stresset om dagen!!

skal ikke mye til for at mensen er forsinket..!

men du får vente noen dager til..;)

Skrevet

Går til legen og sjekker i dag. Har hatt disse verkene ei stund nå og det er direkte plagsomt.. Så får jeg kanskje oppklart "mysteriet":P

Skrevet

Lykke til hos lege!

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Jeg har faktisk opplevd akkurat det samme. Tok test noen dager etter forvented mens, den var negativ og jeg har fortsatt ikke sett/kjent noe til mensen. Hadde plager i magen forrige uke.

Eneste som er så drit er at testene er så dyre :(

Fortell oss hvordan det gikk da!

Skrevet

Var da hos legen i dag.

Han tok både test for urinveisinfeksjon og graviditet. Men begge var negative. Jeg har nå gått siden torsdag uten mensen. Og de sa at det kunne være for tidlig å ta en Graviditetstest så jeg måtte komme tilbake om mensen ikke er kommet om 1 uke for ny test.

Tok også blodprøve for sjekk av betennelse i underlivet. Men den var normal.

Siden ikke det var verken noe i blodet eller urinen tok han en ultralyd, for å se om det kunne være cyster eller noe unormalt.

Det eneste han sa var at livmorveggen så litt tykk ut.. Men det spurte jeg ikke mer rundt.

Lurer på hva dette er, fikk jo ikke noe svar på det egentlig...

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Hmm..Kanskje det har noe med at veien opp til livmoren er trangere da?

Skrevet

Hva vil det si ? Jeg er jo veldig "grønn" på det området :)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Vanskeligere for sædcellene å finne veien. Vet ikke jeg :P

Skrevet

Årh, det hadde jo vært drittkjipt da!!

Men legen sa det enda var håp når tante rød ikke har tatt turen innom.. For hcg-produksjonen kan fortsatt være minimal.. :)

Skrevet

At livmorveggen er tykk er vel et tegn på at den har gjort seg klar til å ta imot et befruktet egg. Livmorveggen bygger seg jo opp mellom hver mens, og dersom det ikke kommer noe befruktet egg og fester seg så støtes dette "laget" ut (mensen). Jeg var på innvendig UL en gang og da sa gyn. at livmoren var tykk og fin og at den var klar til å ta imot et egg, så jeg tror at det er et positivt tegn for din del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...