Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har en skulder som ikke er rett men ''krum'' ?jeg merker den ekle følelsen og det gjør seriøst vondt! må drive å småmassere på den hele tiden. føler også smerter nederst i ryggen. Noen som opplever det samme som meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, jeg har det sånn at den noen ganger "trekkes" framover. Jeg tror hos meg at det skyldes muskelspenninger av mer eller mindre psykisk opphav og muligens nerver i klem (kommer an på stilling, om jeg sitter godt eller vondt/feil), og har nylig blitt mer oppmerksom på den - det kommer og går, liksom... Kommer til å følge med og prøve å forebygge med trening o.l, og evt be om mer oppfølging av lege om det ikke blir bedre. Det er jo ikke helt normalt.

Gjest Gjest
Skrevet
Tja, jeg har det sånn at den noen ganger "trekkes" framover. Jeg tror hos meg at det skyldes muskelspenninger av mer eller mindre psykisk opphav og muligens nerver i klem (kommer an på stilling, om jeg sitter godt eller vondt/feil), og har nylig blitt mer oppmerksom på den - det kommer og går, liksom... Kommer til å følge med og prøve å forebygge med trening o.l, og evt be om mer oppfølging av lege om det ikke blir bedre. Det er jo ikke helt normalt.

nei ikke sant.. æsj det føles så ubehagelig!!! :O

Gjest Gjest
Skrevet

Trening og tøying!

Trening for å få musklene sterkere og tøying for å så de lengere, da blir skuldrene dine rette igjen, ihvertfall så rette de skal bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...