Gå til innhold

Reisetrille

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe reise trille som vi kan ha med på sydentur. Har ikke tenkt å bruke så veldig mye penger i og med at jeg har simo kombi i tillegg.

Jeg har sett på 2 forskjellige. Noen som har erfaring med noen av dem som kan dele? :)

Carena easy

Titanium trille

Endret av MåneSkygge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Har en lignende vogn som nr 1 perfekt til å pakke hånkle leker osv under,

Syntes den første var finest.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
hei

Har en lignende vogn som nr 1 perfekt til å pakke hånkle leker osv under,

Syntes den første var finest.

Ja den første er finere pluss at jeg syns den ser hakket bedre ut med den bøylen frampå og kurven under. Ikke var det så stor forskjell i pris heller.

Skrevet (endret)

Vi må også skaffe oss reisetrille snart, syns også nr.1 var finest. Grei pris også. Får ta turen og kikke på den til uka tenker jeg :) For oss er det hvertfall viktig at ryggen kan legges helt ned, så ut som en kunne det på denne.

Endret av linky
Skrevet

jeg har carena easy og den er blitt godt brukt av mine to barn...

Er veldig fornøyd med vogna. De flaske holderne er ikke så veldig praktiske egentlig, for når man triller på ujevnt terreng så hopper flaskene ut... Men er flotte til å ha smokk, leppomade, solbriller og andre småting...

Skrevet

Jeg har trille nr.2 og er ikke så veldig fornøyd.

Så jeg hadde nok gått for nr. 1!

Gjest Gjest_tatiana_*
Skrevet

Både jeg og ei venninne av meg har trille nummer en. Vi er fornøyde med den bortsett fra en ting: hjulene knirker noe fryktelig etter bare noen få dagers bruk. Dette problemet har både jeg og venninna mi. Derfor må du skaffe deg veldig bra smøremiddel til hjulene. Vi har prøvd det meste. Husker ikke hva vi fant ut fungerte til slutt, men vær ihvertfall forberedt på å smøre hjulene ofte.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var på barnas hus, og de annbefalte faktisk ikke den vognen pga. hjulene. Carena max ar vist hakket bedre, den skal vi kjøpe:)

Skrevet (endret)

Jeg har trille nr 1. Brukte den i tre uker i syden da lillegutt var ca 8 mnd.

Er fornøyd med den, men den har både positive og negative sider:

Fordeler:

-Kan legges nesten helt ned, så er fin til å sove i.

-Stor og god kalesje, som skjermer for solen.

-5 pkt, polstret sele.

-Bøyle med stropp mellom beina.

-Romslig kurv under vognen.

-Koppeholder, som ikke kan brukes til flasker/kopp, men til andre småting.

-Enkel å legge sammen.

Ulemper:

-Vognen vår knirket ikke sååå veldig, men litt.

-Var på et sted med høye fortauskanter. Det ble litt kronglete. Måtte være to til å løfte av og til.

hm... kommer ikke på mer....

Man kan jo ikke forvente at man får alle kvalitetene til en vanlig vogn, så jeg synes det er en god trille til en grei pris.

Kom på en ting: Det kommer jo an på hvilken bruk du regner med. Vi har en teutoniavogn, som vi bruker daglig. Carenaen bruker vi bare på sydentur og "småtrilling".

Endret av Elle_liten
Gjest MåneSkygge
Skrevet

Jeg tror nok jeg blir å gå for nr 1. Skal først og fremst bruke den på sydentur men kommer også til å ta den med på korte turer på kjøpesenter, ut med hunden osv.

Jeg har jo en simo kombi som jeg kan bruke også så jeg tror nok den vil holde som ekstra vogn.

Takk for svar alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...