Gå til innhold

Kjempehoven indre kjønnsleppe


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kan ha sopp og driver med behandling, men i dag hovnet den ene indre kjønnsleppen opp. Ikke bare bittelitt, den er helt hard så mye har den hovnet opp og den står rett ut fremfor å ligge langs underlivet som vanlig.

Skal til legen, men kommer jo ikke dt på hastetime på grunn av en hoven kjønnsleppe, så lurer på om noen vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vet ikke hva det er, men jeg har opplevd det samme.

Hadde lang kjedelig sex og etterpå blåste den ene indre kjønnsleppa mi seg opp som en ballong.

Det ga seg etterhvert og har ikke merket noe mer til det.

Dette var for ca 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg opplevde det noen ganger etter sex mens jeg brukte p-pillen Marvelon. Følte da at det var sammenhengen, men vet ikke helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Gjest_marielle_*

Er kanskje sent svar.

Hadde begge indre kjønnslepper som hovnet som bare faen!

Kunne ikke gå på 5 dager!

Det kom bare plutselig og var ingen tegn til noe galt før det skjedde.

Var på legevakta og fikke beskjed om at det var pga soppinfeksjon som enda ikke hadde hatt utbrudd!!!

Helt sjukt og håper jeg ALDRI opplever det igjen,

Gynekologene måtte snakke leeeeeenge sammen før de kunne konkludere med hva de trodde det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd også! Hadde helt glemt det, før jeg leste dette. Ene var kjempe hoven, og så bare ut som en ildrød geleklump. Au og æsj. Klarte nesten ikke gå, men det gikk over etter 5-6dager på meg også.

Aner ikke hva det kom av. Kanksje soppinfeksjon... Men kom etter sex, så tenkte vel egentlig bare at det var sårt eller toe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag fick så när jag hade soppinfektion för längesedan. Det gjorde DRITVONDT! Men jag köpte salva på apoteket och det gick över. Men jag kunde knappt gå på flera dagar och än mindre använda trosor.

Jag får så efter sex ibland också, när det har varit för torrt. Slemhinnorna blir irriterade och svullnar därför upp. (till de som undrade)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevd det før jeg også. Jeg klødde meg som en gal (selvsagt pga sopp), og da hovnet den kraftig opp. Gikk ned igjen senere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også opplevd det når jeg har hatt soppinfeksjon, det er bare å smøre godt og helst lufte og ikke gå med trange bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Anonym

Skjedde meg også for to dager siden, etter sex hovnet de indre kjønnslippene opp noe sykt! Det svidde når jeg skulle tisse, og det var helt rødt rundt hele området.. Jeg var dødsredd, har aldri skjedd meg før. Aner ikke hvorfor, skal til legen snart. Men idag, er hevelsen vekke, det bare svir og gjør litt vondt o. Jeg tar på det, så lukter det helt forferdelig. Noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har fått dette nå. Klødde plutselig voldsomt og oppdaget at en var veldig hoven. MÅ det bety at jeg har soppinfeksjon?

Ikke hatt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble utrolig hoven nedentil da jeg tok canesten stikkpille + brukte kremen. Det går over etter et par dager, selv om det er utrolig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...