Gå til innhold

Håndklestativ


Ciara

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg leter etter et helt klassisk håndklestativ, men det er visst ikke så lett å finne som jeg trodde. Med klassisk håndklestativ mener jeg slike som man typisk finner på hotellrom - stativet består av flere stenger, f.eks tre, og gjør at man kan henge flere håndklær på samme stativ eller legge dem i bunker oppå. Noen har en stang som er litt for seg selv under de andre, slik at brukte håndklær kan henge til tørk samtidig som nye ligger i bunker oppå.

Hvor finner jeg et slikt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bare gjest
Hei dere!

Jeg leter etter et helt klassisk håndklestativ, men det er visst ikke så lett å finne som jeg trodde. Med klassisk håndklestativ mener jeg slike som man typisk finner på hotellrom - stativet består av flere stenger, f.eks tre, og gjør at man kan henge flere håndklær på samme stativ eller legge dem i bunker oppå. Noen har en stang som er litt for seg selv under de andre, slik at brukte håndklær kan henge til tørk samtidig som nye ligger i bunker oppå.

Hvor finner jeg et slikt? :klø:

Hos vvskupp har de en del :)

Jeg har et med to stenger som jeg kjøpte for mange år siden, men husker desverre ikke hvor. Jeg brukte det til håndklær til å begynne med, men nå er det skjerf, belter og en del smykker som henger på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...