fuerza Skrevet 14. mars 2009 #21 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg gjør ikke så mye ut av meg, så komplimenter på utseende er ikke det jeg får oftest. Men fikk et kompliment i helgen om at jeg var shitfin! Det er ikke noe jeg hører ofte. Hvis jeg får komplimenter på utseende er det at jeg er søt. Synes søt er så tamt jeg :S Så shitfin, likte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ;) Skrevet 14. mars 2009 #22 Del Skrevet 14. mars 2009 De som har festet seg best er vel: - En klassekamerat på fotolinja som kom sjenert bort og spurte om jeg ville være modellen hans på en oppgave fordi han syns jeg hadde det nydeligste smilet han visste om! :rødme: - Har hørt fra mange at jeg er ei jente det er veldig lett å bli glad i - "U are a great kisser!" - En kolega sa en gang at det er så gøy og være sammen med meg, for jeg er ikke en jentejente, jeg er ei tøff jente som ikke er redd for å vise litt muskler! - Søsteren min sier alltid at jeg kunne tredd på meg en søplasekk, og likevel se bra ut! - Så er det alltid gøy når gutter kommer opp og forteller meg hvor heldig kjæresten min er som har funnet seg ei så ordentlig, snill og søt jente som meg :rødme: - Fikk en gang en meldig fra en god barndoms/ungdomsvenn hvor han innrømmet at han ble mer og mer glad i meg for hver gang han så meg, og at det gjorde vondt dypt inn i sjelen at jeg ikke var hans.. Det var både utrolig koselig å lese, selv om jeg ble veldig trist, men det har festet seg godt.. - Ellers er det beste komplimanget jeg får på jobben hver dag når 17 unger kommer løpende i mot meg hver dag for å gi meg klem forde de har ventet på meg - Julekort fra sjefen hvor det sto skrevet at jeg var en reddende engel hver gang de trengte hjelp, og at det er tydellig at alle barna er blitt veldig glade i meg :rødme: Nå popper det masse gode minner opp, så får vel gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #23 Del Skrevet 17. mars 2009 Har vel fått høre noen "vanlige" ting som: pen/søt/fin/deilig/sexy osv. Disse kroppsdelene har fått komplimenter: Puppene (flest ganger), håret (god nr. 2), rumpa, munnen/leppene, halsen, nesa, beina, lårene, føttene, ryggen, magen, hendene, armene. Det var vel omtrent hele meg, det. Har fått noen komplimenter for å være flink til å kysse, være veldig opphissende i senga, flink til å gi oralsex, deilig å ha sex med... Har også noen uventede kommentarer lagret i hukommelsen: "Du gjør meg _helt_ gal, jeg får bare lyst til å ta deg her og nå!" (gjerne sagt på byen av en kjæreste/date/nytt bekjentskap) "Du er så snill, du!" (fra venninne) "Du er nok et godt husmoremne!" (satte visst noe i halsen første gangen jeg hørte denne...for det var jeg absolutt ikke den gangen!) "Du er så sexy når du spiser!" (Denne har jeg hørt fra flere, så det må jo være sant! Er det derfor gutter ikke liker jenter på slanker'n, som bare skal ha salat og vann..?) "Du har en fin og sexy gange." "Noen av kompisene mine er misunnelige på meg!" (Har aldri fått vite hvem... Hmm...) Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 17. mars 2009 #24 Del Skrevet 17. mars 2009 Top tre (urangert) tror jeg må være: - en lang mail med oppsummering av alt det gode fra ende til annen. Ble overrasket, og forstod det vel ikke helt, men så har jo andre bedre peiling på slikt enn en selv - en veninne som hadde en lengre monolog om alt som var galt, ille og hvordan hun hadde det etc. Resultat: knuseklem fordi jeg lyttet, kommenterte og stilte gode spørsmål - komme inn dagen etterpå og få applaus...Hvorfor? Fordi de var så fornøyd med forrige time (lav lønn du liksom...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 18. mars 2009 #25 Del Skrevet 18. mars 2009 Fikk det største komplimentet av kjæresten min i går! Han er litt bekymra for fremtida,hvor han skal ta master og slikt, så han fikk ikke sove da vi hadde lagt oss. Jeg lå og hørte på ham lenge, og ga han råd og pep-talk igjennom. Da han enda ikke fikk sove fortalte jeg en improvisert nattafortelling,men den ble ganske trist på slutten så jeg sa jeg måtte finne på en koseligere slutt, og som sagt så gjort. Til slutt snakka vi om at kona til Liam Neeson(en av favorittskuespillerne til kjæresten min) var kritisk skada hvorpå jeg sa "jeg vet ikke helt hvem jeg skal be til, men om jeg gir et ønske til naturen så burde jo det være bra?" Så sovna vi(trodde jeg), men våkner av at kjæresten min legger seg bak meg, kysser meg i nakken og da jeg spør smilende: "hvorfor gjorde du det?" så sier han: "Fordi du er du" det tror jeg er det fineste komplimentet jeg noen gang har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 18. mars 2009 #26 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Del komplimentene du har fått! Det alltid så gøy å få komplimenter. Og enda mer morsomt blir det når man kan skryte av dem og dele de Jeg først. Møtte han på hotell, og han hadde lagt merke til meg ved både frokost og middag flere dager i forveien (visste hvilken dag vi hadde kommet tom), og det var ikke ofte han så ei som var så pen og vakker som meg. Han var gentleman og var raus med både drinker og komplimenter. Jeg er pen, søt og vakker. La merke til at han hadde et godt øye til meg da han kommenterte hunden min og smilte til meg tidligere den dagen. På onsdag fikk jeg "et slag i trynet", og bestemte meg for at gutter var noe jeg skulle holde meg langt unna en god tid. Ikke alle brente barn skyr ilden... Får masse komplimenter på utseende og personlighet, både fra jenter og gutter, men det er bare de fra kjæresten jeg bryr meg om akkurat nå :rødme: Endret 19. mars 2009 av miss~Audrey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Søta_* Skrevet 30. mars 2009 #27 Del Skrevet 30. mars 2009 Har fått mange komplimenter..men de jeg husker best er de som går på personlighet, som at jeg er klok, artig, sympatisk og en god lytter. Det mest rørende er i midlertid et som kom spontant fra en gutt i barnehagen jeg var vikar i: "Åh, du er såååå søt - for du har så små ører!" Beste jeg har fått fra en mann noengang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #28 Del Skrevet 30. mars 2009 Før vi ble kjærester sendte typen min et bilde av en forglemmegei han hadde sett i skogen. Skrev at den minte han om meg. Jaaa, jeg er håpløst romantisk og syns det var sååå søtt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanna Skrevet 31. mars 2009 #29 Del Skrevet 31. mars 2009 Foretrekker komplimenter om mine talenter eller mitt intellekt. Jeg bryr meg rett og slett ganske lite om ukjente syns jeg er stygg eller pen (kanskje fordi jeg tror de syns jeg ser ganske ok ut). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå