snuppsa Skrevet 8. mars 2009 #1 Del Skrevet 8. mars 2009 Del komplimentene du har fått! Det alltid så gøy å få komplimenter. Og enda mer morsomt blir det når man kan skryte av dem og dele de Jeg først. Møtte han på hotell, og han hadde lagt merke til meg ved både frokost og middag flere dager i forveien (visste hvilken dag vi hadde kommet tom), og det var ikke ofte han så ei som var så pen og vakker som meg. Han var gentleman og var raus med både drinker og komplimenter. Jeg er pen, søt og vakker. La merke til at han hadde et godt øye til meg da han kommenterte hunden min og smilte til meg tidligere den dagen. På onsdag fikk jeg "et slag i trynet", og bestemte meg for at gutter var noe jeg skulle holde meg langt unna en god tid. Ikke alle brente barn skyr ilden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. mars 2009 #2 Del Skrevet 8. mars 2009 Får komplimenter for at jeg har søtt ansikt, søtt smil, at jeg alltid smiler og ler. At jeg har pene øyne, fine former. På personlighet får jeg komplimenter for at jeg er morsom og intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Del Skrevet 8. mars 2009 fin kropp fine øyne pen vakker du skulle prøvd deg som modell utstråling fint smil nydelig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 9. mars 2009 #4 Del Skrevet 9. mars 2009 de beste komplimentene jeg har fått er : an en ukjent dame på t-bane stasjonen: at jeg kledde hårfargen veldig godt. av en kompis: at jeg har god musikk smak. av en venninde: at jeg kler meg så fint , og har fin klesstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. mars 2009 #5 Del Skrevet 9. mars 2009 Av gutter: Pen, søt osv stort sett standard komplimenter Av unger: Veldig morsomt når de gjetter sånn 5-6 år yngre på alderen min. En gang jeg var ca. 22 fikk jeg høre av en ukjent fjortis at jeg var søt til å være 22 Av voksne: En gang fikk jeg høre av en helt fremmed at jeg var den perfekte svigerdatteren og at hun måtte bilde og sende til sønnen sin. Jeg var 23, sønnen hennes var 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 9. mars 2009 #6 Del Skrevet 9. mars 2009 Av gutter: Pen, søt osv stort sett standard komplimenter Av unger: Veldig morsomt når de gjetter sånn 5-6 år yngre på alderen min. En gang jeg var ca. 22 fikk jeg høre av en ukjent fjortis at jeg var søt til å være 22 Av voksne: En gang fikk jeg høre av en helt fremmed at jeg var den perfekte svigerdatteren og at hun måtte bilde og sende til sønnen sin. Jeg var 23, sønnen hennes var 19 Mor mi har ein tendens til å sjå etter partnarar til meg. Ho seier sjølvsagt ikkje noko til vedkommande, men ho rapporterer alltid tilbake til meg om den og den guten som er på jobben, eller i vennekrinsen (sønn av venn) hadde passa perfekt til meg. Eg får ikkje så mange komplimenter, eigentleg. Men dei beste komplimenta eg har fått, er dei som seier at eg er logisk, skeptisk og sjølvstendig, då dette er dei eigenskapane eg setter høgast hos meg sjølv. (Eg seier ikkje at logikken min er perfekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 9. mars 2009 #7 Del Skrevet 9. mars 2009 Beste kompliment av barn: "Du er så sporty, det er moro å være sammen med deg!" + det at tantejenta mi har stjerner i øynene når vi er sammen synes jeg er gull... Beste kompliment fått av menn: God til å kysse, slapper av sammen med meg, liker humoren min, er sexy.. Fineste som er sagt til meg på jobb, kom fra pasienten som sa at jeg fikser alt (!), samt at han blir så glad når jeg kommer på jobb fordi jeg er glad og får han i godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #8 Del Skrevet 9. mars 2009 Du er jo ikke SÅÅÅÅ skummel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 9. mars 2009 #9 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg får høre at jeg har så pene øyne. Jeg skjønner det ikke helt selv, da de er små, ikke noe øyenlokk som vises(om dere skjønner), vanskelig å sminke og har masse smilerynker til å bare være 23. Men dette er visst noe "alle" er enige om, og fra gutter jeg tidligere har vært på dealern med får jeg høre i ettertid at "de aldri glemmer øynene mine" Go figure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #10 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg får høre at jeg har så pene øyne. Jeg skjønner det ikke helt selv, da de er små, ikke noe øyenlokk som vises(om dere skjønner), vanskelig å sminke og har masse smilerynker til å bare være 23. Men dette er visst noe "alle" er enige om, og fra gutter jeg tidligere har vært på dealern med får jeg høre i ettertid at "de aldri glemmer øynene mine" Go figure. Ja, vi mannfolk pleier å bruke gluggene som siste utvei, når vi ikke finner noe annet. Erfaringsmessig, faller det oftest på steingrunn å si: "Du er litt relativt greit pulbar." :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 9. mars 2009 #11 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, vi mannfolk pleier å bruke gluggene som siste utvei, når vi ikke finner noe annet. Erfaringsmessig, faller det oftest på steingrunn å si: "Du er litt relativt greit pulbar." :gjeiper: Aha, så det er DET det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #12 Del Skrevet 9. mars 2009 Kompliment er det okke som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #13 Del Skrevet 9. mars 2009 Aha, så det er DET det er Ikke alltid. Noen ganger kommer ting spontant, og så kommer hjernen i kapp med kjeften underveis, og så blir det til 'Åh, du har et par utrolig flotte...øyne!'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #14 Del Skrevet 9. mars 2009 så komplimanger er bare bullshit altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #15 Del Skrevet 9. mars 2009 så komplimanger er bare bullshit altså Nei, bare den halvparten som skal få deg til sengs, eller til å ta ut søpla. Resten er sikkert relativt ektefølte og genuine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #16 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, bare den halvparten som skal få deg til sengs, eller til å ta ut søpla. Resten er sikkert relativt ektefølte og genuine. Hehe, dere mannfolk assa.. det jeg visste at "du har fin kropp, trener du" var en slik replikk, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 10. mars 2009 #17 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe, dere mannfolk assa.. det jeg visste at "du har fin kropp, trener du" var en slik replikk, heheh DEN har jeg aldri fått faktisk. Eller jo, et par ganger på byen, men siden jeg ABSOLUTT ikke trener begynte jeg bare å flire høyt og gikk. Jeg er ikke overvektig eller noe, men noe treningskropp har jeg ikke Fått komplimenter på håret mitt(før jeg tok permanent,grrrr), rumpa mi, leggene mine, puppene(det har vel alle jenter), øynene, huden(men det var nok en nødløgn) og ørene(!). Jo, og nesa mi Men så har jeg også fått slengt dritt i et par sammenhenger også, så jeg går ikke rundt og tror jeg er "all that". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2009 #18 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, vi mannfolk pleier å bruke gluggene som siste utvei, når vi ikke finner noe annet. Erfaringsmessig, faller det oftest på steingrunn å si: "Du er litt relativt greit pulbar." :gjeiper: Haha, jeg har faktisk fått akkurat den: du er pulbar! og fyren mente det faktisk som et kompliment, og trodde jeg skulle bli glad utrolig! Komplimenter jeg har fått er at jeg er morsom, søt, sexy, pen, vakker, nydelig, fotogen, fin veltrent kropp, bra musikksmak, fint hår, fine negler, vakre øyne, fine pupper uhm.. etc etc, det er hyggelig å tenke på hvor mange fine ord man egentlig har fått oppgjennom årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 10. mars 2009 #19 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ei venninne som til stadighet påstår at jeg er den smarteste personen i verden. Det er veldig hyggelig, men samtidig tror hun jeg vet svaret på ALT, og finner på å spørre meg om hvilket år napoleonskrigene startet og slikt. Hun blir like sjokkert hver gang jeg ikke vet, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. mars 2009 #20 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ei venninne som til stadighet påstår at jeg er den smarteste personen i verden. Det er veldig hyggelig, men samtidig tror hun jeg vet svaret på ALT, og finner på å spørre meg om hvilket år napoleonskrigene startet og slikt. Hun blir like sjokkert hver gang jeg ikke vet, he he. Hahaha! Hun venninnen har jeg også, bare at han var en tjommi. (Napoleonskrigen må ha vært mellom kl 12-17, siden de sannsyligvis hadde en kopp kaffe til napoleonskaken...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå