annamaria8 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal planlegge bryllup som skal holdes sommeren 2010. Jeg har aldri deltatt i et bryllup og vet derfor ikke helt hva jeg skal planlegge. Jeg har sett at det selges bryllupsbøker til hjelp. Er det noen som kan anbefale noen bøker som er gode (og ikke mener det ultimate bryllup er et sånn svært prinsessebryllup)?
Karabista Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal planlegge bryllup som skal holdes sommeren 2010. Jeg har aldri deltatt i et bryllup og vet derfor ikke helt hva jeg skal planlegge. Jeg har sett at det selges bryllupsbøker til hjelp. Er det noen som kan anbefale noen bøker som er gode (og ikke mener det ultimate bryllup er et sånn svært prinsessebryllup)? jeg fikk to bøker i gave siden jeg aldri har planlagt bryllup( de fleste har kanskje ikke det?) Likte best den som var liten og hendy som heter bryllup;)og som hadde god plass til å skrive inni. Den store av Mona Grundt var rett og slett for stor. Veldig fin, men bare til å se på bilder etc og det kan jeg i biblioteket om jeg vil... Uansett har jeg brukt det veldig lite. Sett for det meste på nettet og der er det mye fin informasjon å hente.... Lokale og kirke ordner du forøvrig først, for å være sikker på at du får den til den datoen som er bestemt. Mange bruder som er veldig tidlig ute!! Så kjole og tilbehør.. så resten tenker jeg;) Se her inne bpå bryllupsdagbøker. Mye nyttig å finne,
leirbål Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Skaff fotograf også tidlig. Vi måtte ta andrevalget vårt, 9 måneder før. Men de er dyktige de også da.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Har du prøvd biblioteket? Jeg lånte rubbel og bit da jeg var i planleggingsfasen. Tok med en haug bøker, og fant raskt ut hvilke jeg hadde nytte av og hvilke som ble levert tilbake rimelig kjapt...
annamaria8 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Takk for svar. Jeg skal innom biblioteket en tur, og der får jeg jo rikelig med tid til å bla i alt de har. Lokale har vi, kjole har jeg, fotograf trenger vi ikke, men kirke og bunad til gubben må vi fikse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå