Gå til innhold

Smoothie til overs..


Sukkerbunn

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lenge smoothie holder seg i kjøleskapet?

Innholdet er: naturell Cultura, blåbær, bringebær og banan

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et par dager holder den seg i alle fall helt fint. Jeg har i alle fall hatt smothie-rester i kjøleskap i 2-3 dager, fullt drikkbart ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime ville jeg sagt, max en time. Synes konsistensen blir guffen ganske så fort, selv om smaken er den samme. Når bærene har tint helt og bananen oksidert litt, da er den udrikkelig for min del.

Og nei, jeg kjøper aldri sånne ferdige smoothiebegre som står i kjøledisken heller, fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime ville jeg sagt, max en time. Synes konsistensen blir guffen ganske så fort, selv om smaken er den samme. Når bærene har tint helt og bananen oksidert litt, da er den udrikkelig for min del.

Og nei, jeg kjøper aldri sånne ferdige smoothiebegre som står i kjøledisken heller, fysj!

Er jo bare det at isen (frosne bær) smelter, drikken blir jo ikke dårlig for det. Regner med det var det TS spurte om, hvor lenge den holder seg. Forskjell på konsistensendring og at drikken har "gått ut på dato".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg jo drikke resten som frokost i morgen. :tommelopp:

Når jeg lager smoothie blir det ofte mye til overs, er så ergelig å kaste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker å fryse smoothie-restene i is- former. Knall-godt! :D

ah! leste "isbitformer jeg"... hvor får du kjøpt såne isformer nå da? jeg har ikke sett sånne på mange år!

Endret av Pialill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pulverheksa_*

Ikea har sånne isformer.

Det var et godt råd fra gjest, skal kjøpe sånne når jeg drar på ikea i dag. Jeg lager nesten alltid for mye, og syns ikke smootihen er like god etter en natt i kjøleskapet, selv im jeg rister den godt opp igjen.

pulverheksa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...