Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg oppdaget mine første grå/hvite hår i ungdomsskolealder og har nå, fem-seks år senere, fått så mange at det ikke er noe poeng i å nappe dem ut. Det er ikke veldig masse, men nok til at det er plagsomt. Har det bare ett sted på hodet, ikke på tinningene der jeg ser det er vanlig å få først. I det siste har jeg også merket at øyenbrynene mine har begynt å lysne. Er dette normalt for en 20-åring? Kan det være noe annet som fører til de grå hårene enn vanlig aldring? Er det noe jeg kan gjøre for å få pigmentene tilbake? Har jo ikke lyst til å bli helt hvit som 30 åring. Har ganske mørkt hår, så de lyse hårstråene synes veldig lett. Har egentlig ikke lyst til å farge håret mitt så mye heller, men er jo nødt til det om jeg skal ha noe annet enn sideskill. Kjenner en som "mistet" pigmentene på et lite område etter et slag med jernstang i hodet, men jeg har ikke blitt utsatt for noe slikt.
Chakoya Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 http://www.lommelegen.no/326748/20-aar-og-graa-i-haaret Her er et lite svar... håper det kan være noe til hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå